Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Hij heeft het trouwens opgelopen omdat zijn paard een trap kreeg van een ander paard, waarna hij in de sloot belandde
Showjumper schreef:Balen voor hem.
Nu moet hij donderdag ook het NK missen.
Citaat:Ik hoop niet dat het zo'n medische soap gaat worden als 4 jaar geleden met gebroken sleutelbenen, schouderproblemen, zware bloedingen en ziek/zwak/misselijk. Toen heeft geloof ik alleen de reserve niets gemankeert.
yfande schreef:Met alle respect, maar heb je enig idee wat het breken van een kniegewricht betekend ? daar is het
rijden van het Nk nog het minst belangrijke in het hele riedeltje van wat je te wachten staat, ik
spreek uit ervaring en hoop dat Jeroen er geen artrose aan overhoudt.
daniella74 schreef:yfande schreef:Met alle respect, maar heb je enig idee wat het breken van een kniegewricht betekend ? daar is het
rijden van het Nk nog het minst belangrijke in het hele riedeltje van wat je te wachten staat, ik
spreek uit ervaring en hoop dat Jeroen er geen artrose aan overhoudt.
Ik denk dat jij eerst even goed moet lezen en dan goed moet quoten en dan niet e.e.a. uit zijn verband rukken en in een verkeerd daglicht zetten. Op het moment dat ik dit postte was nog niet bekend dat de knie gebroken is, er was sprake van knieletsel en een gebroken kuitbeen. Ik ben enigzins bekend met het menselijk lichaam, ik doe vrijwilligerswerk als ehbo-er en ik verschillende aantekeningen waaronder sport-ehbo.
Als je zo goed op de hoogte bent van de Nederlandse springsport weet je ook waar ik op doelde van 4 jaar geleden.