Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:De spoor kan er worden afgehaald![]()
Of er nog verschillende sporen voor zijn weet ik niet, maar ik geloof van wel
Citaat:Het gewicht van de laars is zeer laag omdat er geen sporenbandjes hoeven te worden aangebracht.
Mistic schreef:Citaat:Het gewicht van de laars is zeer laag omdat er geen sporenbandjes hoeven te worden aangebrachtCitaat:Weight has been reduced by removing the need for strap-on spurs
De vertaling is niet helemaal goed.
Het moet zijn dat het totale gewicht minder is geworden omdat het gebruik van "losse" sporen niet meer nodig is.
Het gaat dus niet alleen om de bandjes maar om de gehele spoor.
Niet dat een spoor met bandje zo zwaar zijn, maar je merkt wel verschil of je je laars met of zonder spoor draagt.
Verder vind ik het wel iets. Ik ben benieuwd of ze ook in Nederland verkocht gaan worden.
taverno schreef:Ik vind alleen dat hakje niet zo mooi maar verder best wel.
500 dollar,niet voor de gewone man dus!
nickyu schreef:Citaat:Het gewicht van de laars is zeer laag omdat er geen sporenbandjes hoeven te worden aangebracht.
![]()
![]()
hebben jullie nou ook zoveel last van het ENORME gewicht van die sporen bandjes
Cayenne schreef:http://www.horsetalk.co.nz/news/2008/04/097.shtml
horsetalk.co.nz
Volgens Nike is het meest revolutionaire deel van de laars wel het dunne synthetische rubbere laagje om de hiel, wat voor een betere grip zorgt tegen het paard en het zadel aan. Daardoor onstaat er betere communicatie tussen ruiter en paard, en verbeterde stabiliteit tussen de sprongen in een parcours.
De laars zou zowel geschikt zijn voor dressuur als springruiters, en heeft de klassieke look behouden. Ook heeft de laars luchtkussens in de zool.
Klik hier voor foto's.