whuahaha dan wint de mijne het echt wel van deze merrie

de staart vind ik ook niet echt veel bijzonders eigenlijk, het mjah.. sleept er een beetje achteraan he?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sappos schreef:Ik vind het echt sneu...tis niet eens mooier dan een mooie volle staart tot op de grond, nu sleept het maar een beetje stom achter haar aan...Nee knippen die handel!
Lowara schreef:mmmm ze wilden eerst dit paard ook opgeven voor de langste manen?
whuahaha dan wint de mijne het echt wel van deze merrie
de staart vind ik ook niet echt veel bijzonders eigenlijk, het mjah.. sleept er een beetje achteraan he?
Esile schreef:
Dat filmpje (foto kan ik niet zien..)....ik vind het er eigenlijk nogal suf uitzien..Ik zou die staart gewoon lekker op normale lengte houden. Hoeft dat paard ook niet heel de tijd met een sok erom heen te lopen
Equinecoach schreef:Typisch Amerikaans: Met iets volkomen nutteloos toch de aandacht weten trekken... Eigenaresse is natuurlijk 'over the top' trots dat ze deze prestatie heeft geleverd...![]()
Pfff, en dit is waarschijnlijk ook het enige wat de merrie kan (en voor gebruikt wordt)? Een beetje rondjes lopen aan een leadline en gras eten?