Paard ernstig gewond en afgemaakt na botsing met auto

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Caesar
Berichten: 9320
Geregistreerd: 20-01-05

Re: Paard ernstig gewond en afgemaakt na botsing met auto

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 09:27

@ hippo: In het artikel staat dat het paard schrok van de zwaam, hierdoor de rijbaan opsprong en de auto die daar reed niet meer kon uitwijken, maar dit wel probeerde.

Dit is nogal een opmerking. Ik begrijp dat je dicht bij het vuur zit maar klopt dit dan wel?

hippo

Berichten: 813
Geregistreerd: 03-06-04
Woonplaats: zuid holland

Re: Paard ernstig gewond en afgemaakt na botsing met auto

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 10:14

@hermesdeux dit heb ik van mijn nichtje het verhaal dat het paard van de zwaan schrok is dus niet juist het schrok van de auto die uitweek voor de zwaan. Ook een logische reaktie natuurlijk. De bestuurder schrok van de zwaan het paard schrok van de auto en hij kwam op de daarna aankomende auto terecht. Maar het maakt verder niet uit hoe het gebeurd is. Het is erg genoeg voor haar dat zij haar paard kwijt is en de bestuurder haar auto in de kreukels ligt. Zij zal waarschijnlijk altijd bang blijven om paarden te passeren.

Caesar
Berichten: 9320
Geregistreerd: 20-01-05

Re: Paard ernstig gewond en afgemaakt na botsing met auto

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 10:47

@ hippo:
Ik zie het alleen zo dat er nogal veel gesuggereerd kan worden buiten een artikel om en dat sommige opmerkingen wel een heel ander beeld schetsen. Vandaar dat ik er even wat over zei.

Neemt niet weg dat ik het verschrikkelijk vind voor je nichtje, paard, vorige eigenaar en bestuurders. Maar er is een behoorlijke schade geleden en met zulke dingen zal dat verzekeringstechnisch wel bekeken worden wie er de schuldige is. Als er in het artikel zo vermeldt wordt en je nichtje heeft het anders meegemaakt, is het nogal een heel verschil.

In ieder geval veel sterkte..

hippo

Berichten: 813
Geregistreerd: 03-06-04
Woonplaats: zuid holland

Re: Paard ernstig gewond en afgemaakt na botsing met auto

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 11:08

Hermesdeux schreef:
@ hippo:
Ik zie het alleen zo dat er nogal veel gesuggereerd kan worden buiten een artikel om en dat sommige opmerkingen wel een heel ander beeld schetsen. Vandaar dat ik er even wat over zei.

Neemt niet weg dat ik het verschrikkelijk vind voor je nichtje, paard, vorige eigenaar en bestuurders. Maar er is een behoorlijke schade geleden en met zulke dingen zal dat verzekeringstechnisch wel bekeken worden wie er de schuldige is. Als er in het artikel zo vermeldt wordt en je nichtje heeft het anders meegemaakt, is het nogal een heel verschil.

In ieder geval veel sterkte..


Ik snap wat je bedoeld maar ik moet eerlijk zeggen dat er in het nieuws vaak net een ander verhaal verteld wordt dan dat er echt gebeurd is.
Mijn nichtje hebben ze niet kunnen ondervragen omdat haar korte en lange termijn geheugen weg was. Dat heeft ze nu gelukkig weer terug. Kijk ik ben er zelf niet bij geweest dus ik kan er verder ook niets over zeggen. Het is inderdaad afwachten hoe dit verzekeringstechnisch bekeken wordt.

We zijn in ieder geval heel erg blij dat ze haar cap op had en de bestuurder geen letsel heeft opgelopen, anders had het nog veel erger af kunnen lopen.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: Paard ernstig gewond en afgemaakt na botsing met auto

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 11:39

hippo schreef:
Het ging hier om een 10-jarige fries die zeer verkeersmak was maar als er een auto uitwijkt voor een zwaan die dan vlak langs je heen raast vind ik het niet gek dat het paard schrikt helaas was er nog een auto op die weg waar ze het ongeluk mee gekregen hebben

het verhaal is bij mij ook bekend dat het paard van de zwaan schrok.... (bestuurder auto is vriendin van mijn zus)
k zal t wel even navragen