Steven Spielberg tegen handelsstal Reesink om paard Nastros

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DubbelFun

Berichten: 89001
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Re: Steven Spielberg tegen handelsstal Reesink om paard Nastros

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 15:48

Zolang Reesink niet in het ongelijk gesteld wordt of meegaat in een schikking zijn de proceskosten (bij verlies dus) voor de Amerikaanse. Die heeft het proces aangespannen tenslotte.

@CG12: wat maakt het oud wat een paard een eigenaar gekost heeft. Het is maar net wat 'de gek' er voor geeft en als deze rijke Amerikaanse met $$-tekens in haar ogen staat zou hij gek zijn om daar geen gebruik van te maken.

Insider
Berichten: 592
Geregistreerd: 28-04-04

Re: Steven Spielberg tegen handelsstal Reesink om paard Nastros

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 16:47

Ik ben trouwens wel benieuwd hoeveel commissionairs er uiteindelijk tussen hebben gezeten. Dat is vaak zo bij dit soort paarden en allemaal willen ze het liefst 10% (of meer). Als die dan zo sportief zijn om hun deel ook terug te betalen dan is de verkoper al een heel eind.

Trouwens vraag me af waarom dat paard in eerste instantie naar Zwaanshoek is gegaan, wat is de connectie met die stal (Egbert Kraak)? Waarom houdt die zich dan zo angstvallig stil?

Fortuna22
Berichten: 2308
Geregistreerd: 24-11-06

Re: Steven Spielberg tegen handelsstal Reesink om paard Nastros

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 17:49

Is er niemand die meer over het paard zelf weet?
Is ie zo verkocht of via de veiling?

Roos_s

Berichten: 3500
Geregistreerd: 19-12-05
Woonplaats: A'hoek

Re: Steven Spielberg tegen handelsstal Reesink om paard Nastros

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 18:11

Paard werd waarschijnlkijk in Zaanshoek niet goed genoeg verzorgd, omdat spielberg daar ook achter zit... In haaksbergen blijkt er niets meer met dit paard aan de hand te zijn nu die goed verzorgd wordt!!

Beetje sneu van die spielbergs! verdien je zoveel geld en dan ga je emmeren met zo'n paard. Dit paard zal wel niet door de minste dierenartsen gekeurd zijn en aangezien die 4 keer gekeurd is, is dit meer dan genoeg! paard zal toch wel niet genoeg naar wens zijn van mevrouw spielberg, beetje jammer....

Paard staat nog steeds in haaksbergen nu...

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Re: Steven Spielberg tegen handelsstal Reesink om paard Nastros

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 19:45

Paard is beter af in Haaksbergen dan in Hollywood

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Re: Steven Spielberg tegen handelsstal Reesink om paard Nastros

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 21:40

Roos_s schreef:
Paard werd waarschijnlkijk in Zaanshoek niet goed genoeg verzorgd, omdat spielberg daar ook achter zit... In haaksbergen blijkt er niets meer met dit paard aan de hand te zijn nu die goed verzorgd wordt!!

Beetje sneu van die spielbergs! verdien je zoveel geld en dan ga je emmeren met zo'n paard.

Ze hebben niet voor niets zoveel geld... dat ze het dan nu zo lijken te verspillen, hoeft niet zo heel veel overd e Spielbergs zelf te zeggen... Kunnen ook gewoon een stel advocaten zijn die zich vervelen, en toch betaalt worden...
maar ik kijk ongetwijfeld teveel tv Clown

Is ook wel wat, dat de rechter er mee eens is dat de verkoper het paard heeft mogen opeisen en het naar een ander heeft mogen brengen ,... en dat een rechter er schijnbaar van overtuigd is dat de kopers er geen goede zin bij hebben om het paard gezond te houden..
treurig voor het paard, die waarschijnlijk gepensioneerd is als zijn eigenaar klaar is met procederen

Borg

Berichten: 1524
Geregistreerd: 07-03-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Steven Spielberg tegen handelsstal Reesink om paard Nastros

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 21:41

Pascha schreef:
Paard is beter af in Haaksbergen dan in Hollywood


Amen Afgod

bterlaan
Berichten: 810
Geregistreerd: 30-08-06
Woonplaats: zuidduitsland

Re: Steven Spielberg tegen handelsstal Reesink om paard Nastros

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 09:55

Wie welke kosten precies betaalt, wordt elke keer door de rechter beslist. En als Reesink een goede advocaat heeft, zal hij als tegeneis zeker stellen dat AL zijn kosten worden vergoed.

Hester

Berichten: 2153
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Een Leidsche in hart en nieren!

Re: Steven Spielberg tegen handelsstal Reesink om paard Nastros

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 12:45

bterlaan schreef:
Wie welke kosten precies betaalt, wordt elke keer door de rechter beslist. En als Reesink een goede advocaat heeft, zal hij als tegeneis zeker stellen dat AL zijn kosten worden vergoed.

En dat er geen verdere aanklachten meer gedaan mogen worden, op basis van smaad...

Misschien tijd voor een betere advocaat Nagelbijten / Gniffelen Knipoog

Of is er in Nederland niet zoiets als smaad? Ik heb ook teveel Law&Order gekeken namelijk Knipoog

bterlaan
Berichten: 810
Geregistreerd: 30-08-06
Woonplaats: zuidduitsland

Re: Steven Spielberg tegen handelsstal Reesink om paard Nastros

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 13:45

Het feit, dat ze tot nu toe alles hebben gewonnen, vind ik bepaald geen reden om een andere advocaat te nemen. In NL bestaat er wel zoeits als smaad en laster , al jken ik he tverschil niet precies. Maar ik denk dat die mensen niet op nog meer rechtzaken zitten te wachten. Gewoon laten uitprocederen e ndan is het afgelopen.

krackertje

Berichten: 2762
Geregistreerd: 08-04-06

Re: Steven Spielberg tegen handelsstal Reesink om paard Nastros

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 11:03

Mr. Wensing heeft blijkbaar al aardig wat successen geboekt dus zeker geen groentje in deze materie, dit vervelende verhaal is denk ik bij hem in goede handen.

Toch zonde van zo`n paard.