BartVB schreef:Misschien moeten we groepstherapie opzetten voor iedereen die met open ogen in het FarbenFroh verhaal is gelopen en daar nog steeds niet overheen is
Haha volgens mij een erg goed plan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BartVB schreef:Misschien moeten we groepstherapie opzetten voor iedereen die met open ogen in het FarbenFroh verhaal is gelopen en daar nog steeds niet overheen is
BartVB schreef:Gefeliciteerd!
De rest ontzettend bedankt voor de enorme berg speculatie en argwaanWe hebben ons kostelijk vermaakt
De Fotowedstrijd was oorspronkelijk bedoeld als afleidingsmanoeuvre voor:
BartVB @ [VN] Nieuwe traileruitvinding voor laadproblemen bij paarden
Maar uiteindelijk is de Fotowedstrijd (1 april technisch) een veel groter succes geworden dan gedachtWel beschamend dat er maar 30 inzendingen zijn binnengekomen... Misschien moeten we groepstherapie opzetten voor iedereen die met open ogen in het FarbenFroh verhaal is gelopen en daar nog steeds niet overheen is
Senzafine schreef:Hinke schreef:Hihi Ik had wel ingestuurd maar het foute paard! Wel moeilijk om een paard van de foto raden. Hoe wisten de mensen met het goede antwoord welk paard dit was?
Ik vermoed dat dit alleen kon als je het paard al in levende lijve hebt gezien. Je ziet op de foto zelfs de aftekeningen van de benen niet, dusja...
Wanneer ik een andere foto van dit paard zie ga ik echt niet de link leggen van 'ja, dat is 'em!'
coydog schreef:Nu heeft ze een miniem probleem, paard heeft ze wel, maar jong of western beleerd
Kimble schreef:En met deze reactie ga ik helemaal meeIk dacht echt dat het een 1 april grap zou zijn.
Zeker door het aantal mm van het oor.
Leuk dat Alex er aan heeft mee gewerkt.
Gefeliciteerd miss_mo!!