Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sflj schreef:Amen!
wie zegt dat ze sneller dan 30 hebben gereden? En vertel mij eens, wat is de maximum snelheid daar?
Als ik langs een weiland rij, hou ik ook geen rekening met de dieren die daar staan hoor! Moet ik dan het gas loslaten?
En jong en onbezonnen?Citaat:...De 37-jarige motorcrosser uit Rijsbergen...
catalyst1 schreef:Ik vind het voor allebei een zeer trieste situatie en ik hoop van harte dat de motorrijder hersteld en ik wens de eigenaar van het paard heel veel sterkte.
Als motorrijder kijk ik zelf altijd heel goed uit waar ik rij,maar als paardenliefhebber heb ik mijn eigen wei dermate afgezet dat er niet zomaar een paard uit kan ontsnappen.Ik verbaas me nog steeds over de weilanden,waar paarden door een enkel lintje van de weg zijn gescheiden.Wij wonen op een kruising en hebben bewust met hout afgezet.Mocht er een ongeluk gebeuren,staan ze tenminste niet zomaar in onze wei.
KiWiKo schreef:zo op de foto's te zien was het gewoon op de weg Perenboompje
KiWiKo schreef:sflj schreef:Inderdaad tragisch!
Maar wat weer een kortzichtige en eenzijdige reacties hier zeg!
'eigen schuld' van die crosser? Leg hem dat eens uit, hij is degene met hersenletsel (?) en een motor die total loss is! De paardeneigenaar mag blij zijn als de crosser hém niet verantwoordelijk houdt. Misschien had hij z'n paard beter in bedwang moeten houden?!
Er vanuitgaande dat de motoren mochten rijden waar ze reden, zijn beide partijen weggebruikers en zullen ze met elkaar moeten kunnen 'dealen'
Dus als jij buiten gaat rijden, moet je zeker weten dat je jouw paard in de hand hebt als er een motor langs komt.
Aan de andere kant heeft die crosser er rekening mee te houden dat ie ook ander verkeer tegenkomt.
Niet meteen allemaal die motorrijder veroordelen he?
Sterker nog, de paarden waren uitgebroken............
KiWiKo schreef:ligt eraan of ze wel of niet een kenteken hebben
sflj schreef:Inderdaad tragisch!
Maar wat weer een kortzichtige en eenzijdige reacties hier zeg!
'eigen schuld' van die crosser? Leg hem dat eens uit, hij is degene met hersenletsel (?) en een motor die total loss is! De paardeneigenaar mag blij zijn als de crosser hém niet verantwoordelijk houdt. Misschien had hij z'n paard beter in bedwang moeten houden?!
Er vanuitgaande dat de motoren mochten rijden waar ze reden, zijn beide partijen weggebruikers en zullen ze met elkaar moeten kunnen 'dealen'
Dus als jij buiten gaat rijden, moet je zeker weten dat je jouw paard in de hand hebt als er een motor langs komt.
Aan de andere kant heeft die crosser er rekening mee te houden dat ie ook ander verkeer tegenkomt.
Niet meteen allemaal die motorrijder veroordelen he?
KiWiKo schreef:misschien denken wel heel veel mensen hetzelfde over ruiters???
KiWiKo schreef:misschien denken wel heel veel mensen hetzelfde over ruiters???