Jeetje, wat ontzettend jammer! Vooral jammer dat hij niet van een welverdiende oude dag heeft kunnen genieten, maar dit was dan waarschijnlijk het beste.
Ik was bij het inslapen van Ronaldo, en hij was echt op. Hij heeft vanaf vorig jaar zomer GENOTEN van zijn oude dag. Ik ken meerdere eigenaren die hun hengst, op die leeftijd, met die aandoening niet meer hadden laten opereren, maar hem toen hadden inslapen. Zijn eigenaar was kapot van verdriet bij het afscheid, maar voor Ronaldo ging het niet langer meer! Het beestje was echt op.
Dus vind speculeren dat ze m niets meer waard vonden en daarom afscheid hebben genomen erg gemeen, en het stuit me zeer tegen de borst. Zijn baasjes hadden alles voor hem over, en hebben heel veel moeite gehad bij deze beslissing, maar voor het beestje is het uiteindelijk beter geweest.
Ronaldo was een fijne pony, met fijne nakomelingen. En hij had zich geen betere baasjes kunnen wensen!!
Wat rot zeg. Vanochtend -toen ik dit topic nog niet had gezien- dacht ik toevallig net even aan hem, heel ineens een flits. Toch een voorgevoel? Vond het echt een prachthengst. Erg jammer.