Paard loopt op de Eemshavenweg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vonkie2009

Re: Paard loopt op de Eemshavenweg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 05:23

Joehoeeeeee we zijn eruit!!! Dat is het! Lachen

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 05:24

Ik zal eens informeren hoe en wat bij de eigenaar. Kom er op terug. Heb wel een telnr...

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 09:16

potverdikkie schreef:
Er zijn wel bijna elk weekend wedstrijden in die omgeving, 't zandt, bedum, ...... hoop dat uppejona (bijna goed geschreven) dit leest.

Uh.... de Eemshavenweg is een levensgevaarlijke weg. wordt zeer hard gereden! Je hebt er wel parkeerplaatsen, (redelijk veilig) Maar waar hun staan is levensgevaarlijk.

Haha, ik lees het idd nu pas. Maar het raadsel ik al opgelost.. Moet wel zeggen dat ik het erg raar vind dat het wieletje omlaag staan. Ik rol het wieletje alleen naar beneden als ik de trailer loskoppel, deze staat toch duidelijk aangekoppeld. Maar zou wel een reden voor zijn,. Ik ben het namelijk ook weleens vergeten en dat merkte je direct, was trouwens ook op de Eemshavenweg, maar dan kun je echt niet met 80 km/u rijden. Wieletje helemaal afgesmolten Tong uitsteken, maar dat even offtopic..

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 16:12

ha daar is ze hihi! Tja, jij zit daar bijna met je neus bovenop dus ik dacht als er iemand het moet weten ben jij dat haast wel1

Nou ja, iedereen ongedeerd, verder geen schade, paard weer op stal, iedereen bekomen van het avontuur.....

Tja, en de pers schrijft wel vaker datgeen wat hun het beste uitkomt......

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 16:45

Ik heb dit ook eens gehad, toen was ik op een stal die vlak bij de snelweg lag, het hek stond net open want er kwam een auto binnen en mijn pony brak los.
Ik was echt helemaal in paniek, gelukkig is het ook allemaal goed gekomen..

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 16:46

Ik denk trouwens dat het wiel omlaag staat, omdat e het paard weer opnieuw moesten laden.

PBA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 16:55

jetje dat er zo weinig info bij stond. Gelukkig was dit geen erge gebeurtenis

Helma_Amber

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 17:43

Olijkje schreef:
Ik denk trouwens dat het wiel omlaag staat, omdat e het paard weer opnieuw moesten laden.

Als je een paard laadt, is het het beste om je neuswiel ook gewoon omhoog te doen als de trailer aan de auto gekoppeld is. Dat verkleint het risico dat je hem vergeet. Dat neuswiel kan gewoon omhoog tijdens het laden Knipoog

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 13:38

Heb de eigenaar net gesproken. De remmen van de trailer zijn onder het rijden vast gaan zitten. Ze zijn de berm in gereden en de trailer stond in V vorm met de auto, want de berm is uiteraard heel erg zacht nu. Daarop is de dochter uit de auto gegaan en heeft geprobeerd het overige langsrazende verkeer duidelijk te maken dat er langzamer gereden moest worden. De politieauto kwam toevalligerwijs aanrijden en heeft direct de baan geblokkeerd met sirene en zwaailichten aan. Ze zijn deze politieman erg dankbaar. De trailer moest weer uit de berm, maar dat lukte niet, ook niet toen het paard eraf was gehaald. De trailer hebben ze toen maar losgekoppeld zodat de auto in ieder geval weer op de weg stond en daarna de trailer. (vandaar dat neuswieltje) Het paard bleef gelukkig erg rustig onder dit alles.
Ze zijn echter wel heel erg geschrokken maar blij dat het zo is afgelopen en dat ze niet zijn aangereden. Als de remmen erop springen heb je namelijk niet veel meer te vertellen achter het stuur en die weg is erg druk. Gelukkig zijn ze er nog en zien we ze vast weer op concours.

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 16:39

hehe einde gokken haha.

Helma_Amber

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 19:15

Ow dat lijkt me echt vreselijk om mee te maken. Gelukkig hebben ze zo'n braaf paard en zijn ze er zelf ook rustig onder gebleven. En soms is het toch maar goed dat er politie rond rijd Haha!
Gelukkig is het allemaal goed afgelopen

Jip_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 22:01

oversized schreef:
Heb de eigenaar net gesproken. De remmen van de trailer zijn onder het rijden vast gaan zitten. Ze zijn de berm in gereden en de trailer stond in V vorm met de auto, want de berm is uiteraard heel erg zacht nu. Daarop is de dochter uit de auto gegaan en heeft geprobeerd het overige langsrazende verkeer duidelijk te maken dat er langzamer gereden moest worden. De politieauto kwam toevalligerwijs aanrijden en heeft direct de baan geblokkeerd met sirene en zwaailichten aan. Ze zijn deze politieman erg dankbaar. De trailer moest weer uit de berm, maar dat lukte niet, ook niet toen het paard eraf was gehaald. De trailer hebben ze toen maar losgekoppeld zodat de auto in ieder geval weer op de weg stond en daarna de trailer. (vandaar dat neuswieltje) Het paard bleef gelukkig erg rustig onder dit alles.
Ze zijn echter wel heel erg geschrokken maar blij dat het zo is afgelopen en dat ze niet zijn aangereden. Als de remmen erop springen heb je namelijk niet veel meer te vertellen achter het stuur en die weg is erg druk. Gelukkig zijn ze er nog en zien we ze vast weer op concours.

En er is een andere trailer gekomen om het paard op te halen geloof ik.
Ze heeft nog een wedstrijd gereden daarna en ze was niet ontevreden over de punten (die ik vergeten ben) Lachen
Ik ken haar niet persoonlijk (ja, ik weet wie het is Knipoog) , maar heb het weer van anderen haha.

migomirre

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 11:34

ik had het berichtje op 112groningen gelezen, en vroeg mij ook al af huh? maar ben blij nu gelezen te hebben hoe het zat!