Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alanos schreef:Weer in Haarlem tuurlijk. Het is daar ook altijd raak!!!!
kensha schreef:Ze wisten het hoor zo kan gebeuren
Helaas stond ik daar, werd inderdaad niet echt veel aandacht gegeven aan de paarden. Er werd laatste tijd wel wat meer gevoerd maar niet voldoende [dit om 12 uur en om 18.00] Reden ik daar bleef was precies om die reden alhoewel ik laast heel weinig tijd had kon ik alleen nowornever aandacht geven met de weinig tijd.
Ik heb al zovaak geprobeerd dat ze meer met de paarden proberen te doen maar tergeefs. Ze werden wel meer losgegooit dat wel maar rest werd er niet echt gedaan.
Die van mij is ook in beslag genomen mijn verklaring heb ik bij de agent gelegt als ik niet terug krijgt begin ik rechtzaak[wordt van de week nog opgebelt].
Ik kan gelukkig wel weer [in elk geval tijdelijk]onderkomen bij aardenhout1 ik zelf ben nu vrij boos op ze maar hun met begrip dat ik wel van stalling direct wisselt en daar ben ik verschrikkelijk blij mee.
Ik heb ze trouwens tot de zomer de tijd willen geven voor veranderingen anders was ik zelf al wegegaan
joy76 schreef:Zie trouwens op de site van Haarlems Dagblad dat mevrouw in kwestie haar paarden terug wil:
http://www.haarlemsdagblad.nl/nieuws/re ... 265278.ece
haarlem -
De eigenaar van de 21 ernstig verwaarloosde paarden die woensdag zijn aangetroffen op een kavel aan de Amsterdamsevaart, wil haar paarden terug.
Ze overweegt een rechtszaak aan te spannen tegen de Nederlandse staat.
,,Ze kunnen je toch niet het kapitaal afpakken waar je dertig jaar aan hebt gewerkt?’’, zegt de 49-jarige vrouw. ,,En het gaat me niet om de waarde. Het gaat me om de beesten. We hebben ze zelf gefokt.’’
Woensdagochtend was blauw de hoofdkleur bij het woonhuis aan de Amsterdamsevaart. Medewerkers van de Politie Kennemerland, Korps Landelijke Politiediensten, de Algemene Inspectiedienst, douane en gemeente Haarlem verzamelden zich rond het betreffende perceel, waar 21 zwaar verwaarloosde paarden werden aangetroffen. Een dier was zo zwak dat het moest worden afgemaakt. De andere viervoeters werden met trailers afgevoerd naar een speciale opvang voor verwaarloosde dieren in Utrecht.
Alanos schreef:AAN HET VERHAAL IN JE PROFIEL HEB JE ZELF ANDERS OOK EEN HOOP MEEGEMAAKT, IK LEES NU WEER IETS HEEL ERGS OVER VERWAARLOOSDE DIEREN, OOK WEEEER IN HAARLEM