Wat verschrikkelijk... Heel veel sterkte, moed en kracht in deze moeilijke tijd voor familie, vrienden en Sarah
Wat verschrikkelijk, zo jong nog...Voor familie en vrienden: Gecondoleerd, veel sterkte bij de verwerking van zo'n enorm verlies
Jeetje wat een vreselijk bericht, en dat te lezen dat ze drie dgen geleden nog online was, heel vreemd.Vrienden Familie en nabestaanden gecondoleerd en heel veel sterkte met dit grote verlies.
rust in peace meis ........* mag ik concluderen uit post dat ze zelf gekozen heeft voor het hier na maals?? *
Caye schreef:rust in peace meis ........* mag ik concluderen uit post dat ze zelf gekozen heeft voor het hier na maals?? * Dat vroeg ik me ook af, maar durfde het niet goed te vragen
iedereen die haar gekend heeft, heel veel sterkte met dit verlies. Heel veel kracht en sterkte toegewenst!
Sterkte voor familie en nabestaanden, altijd moeilijk om iemand te verliezen, maar wanneer ze daar zelf voor kiezen lijkt de appel me dubbel zo zuur.
Sterkte voor iedereen die haar kenden, en al helemaal voor familie en nabestaanden. Vreselijk.... Ook nog zo jong....