Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
frisiangirl schreef:Mocht mevrouw Professor dit lezen, kan ze eens een keer reageren, misschien is er nog iemand in de wereld die haar praatjes geloofd (mmm, gelooft de wereld in wonderen?). Ze kan ja zo weer een andere inlognaam verzinnen, want verzinnen kan ze erg goed!
Westernfreak schreef:In Duitsland kan ze wel vergeten dat ze een stal van de grond krijgt. De Tierschütz controleert hier strenger dan de LID in Nederland !
Netje schreef:Ja, dat weet ik nog Slimmerik. Ik was toen ook behoorlijk teleurgesteld dat het topic op slot moest... Had misschien de ellende voor deze paarden kunnen voorkomen.... Maar ja, dat is achteraf gepraat.
Ik vrees alleen dat dit soort mensen zo´n enorm bord voor hun kop hebben dat ze er nu weer van overtuigd zijn dat hén wat is aangedaan en geheel voorbij gaan aan wat ze die paarden aangedaan hebben (ze worden per slot van rekening niet op de eerste de beste verdenking meegenomen; dan moet er echt wel wat aan de hand zijn).
Ik ben wel benieuwd of Joki (die ze indertijd met hand en tand verdedigde) nu nog wat te melden heeft ?
carin115 schreef:beste mensen
hoe zo niet eerder wat aan gedaan
we zijn al vanaf 1991 bezig
inderdaad dit kan omdat dit nederland is
dit flikt ze niet in duitsland
daar zijn de straffen flink hoger
dan hier
en mijn uitspraak van uitroeien
is niet op het menselijke bedoeld
maar dat soort mensen uitroeien
bedoel ik mee dat soort mensen moeten maar de
plee gaan schoonmaken maar nooit meer dieren houden
dat bedoel ik met uitroeien
echt niet dat ze haar wat aan moeten doen
ben je gek aan zo iets begin ik toch niet aan
dan verlaag ik me tot haar nivo
groetjes van carin
Joki schreef:Joki zal zich dan maar melden. Ik heb om persoonlijke redenen al jaren geen contact gehad en wens me ook niet met haar/hun zaken te bemoeien maar verkies het zoals ik al jaren doe volledig mijn eigen weg te gaan
Netje schreef:Staat wel op de voorpagina
Netje schreef:Joki schreef:Joki zal zich dan maar melden. Ik heb om persoonlijke redenen al jaren geen contact gehad en wens me ook niet met haar/hun zaken te bemoeien maar verkies het zoals ik al jaren doe volledig mijn eigen weg te gaan
... wat natuurlijk geen járen is zoals je zegt: eind 2006 was je nog 'juridisch adviseur' van de Stichting Bleskolk en verdedigde je ze nog door dik en dun. Ook toen hebben een aantal mensen hier hun bedenkingen aangegeven, die jij toen nog allemaal weerlegde.... Maar goed: het gaat hier niet over jou, maar over de malafide zaken van Daphne en Prof...
Joki schreef:Ik heb enkel die titel gehad, dom maar ja we maken allemaal fouten. Voor mij voelt het als jaren. Ik heb inderdaad niet opgezocht hoe lang het geleden is, want eerlijk gezegd interesseert me dat niet meer. Ik ben verder gegaan met mijn leven en heb dat hoofdstuk afgesloten. Ik heb niks gedaan waarvoor ik me moet schamen. Of is goedgelovigheid tegenwoordig ook al zonde?