Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jester_LeX schreef:Anky is gewoon goedd
_xMichelle schreef:Jester_LeX schreef:Anky is gewoon goedd
Vind ik ook
_xMichelle schreef:Jester_LeX schreef:Anky is gewoon goedd
Vind ik ook
Leliaardje schreef:Ik vond de kur van Ankie inderdaad een stuk mooier dan in London. Die uitgestrekte galop en daarna de pirouette vond ik heel erg gaaf en gewaagd. En Salinero kwam heel mooi terug. Hij weet natuurlijk allang wat er komen gaat, maar dat zie je niet in de overgang terug (dat hij zelf al "instort" zeg maar). Wel vind ik het stapgedeelte heel erg slecht. ...
Ik vond wel dat Imke een paar fouten in de proef had en was eigenlijk verbaasd dat ze boven Kyra Kirkland eindigde.
Heb de proeven alleen bij studiosport gezien. Vond het camera-werk trouwens dramatisch.?
detour schreef:Hoi, was er gisteren ook. Die Kyra Kyrkland en Ymke waren imo beter dan Anky; Kyra rijdt zo subtiel, zo knap, pirouette met een hand.. Geweldig! Ook oogt het ontspannen bij haar. Ymke reed expressiever dan Anky en maakte amper fouten.
Anky kreeg 4 punten(!) meer , vond dat ronduit belachelijk; hoezo subjectief, die jury? Het ziet er bij haar zo gekunsteld uit, zo vrij van gratie en souplesse.
Vind iemand Salinero hier trouwens een mooi paard?..
mustang123 schreef:Ik was er ook! Ik vond Imke net zo goed als Anky; zag niet zoveel verschil. De muziek bij Imke's kuur vond ik mooier dan die van Anky. Hoop dat ik het nog een keertje terug kan zien op tv; in het echt is het zo voorbij en dan mis je toch het een en ander.
Leuk om er bij geweest te zijn.
Jester_LeX schreef:Iedereen heeft z'n best gedaan en de JURY vond anky eenmaal beter!
Dus je kan er nu wel over gaan zeuren maar het is al gebeurd!
(de moeilijkheidsgraad van Anky lag hoger ik denk dat ze daarom gewonnen heeft)
van jester_LeX