Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rascha schreef:Ik snap al die verbaasde reacties niet hoor!!!
Wat maakt iemands geaardheid nou uit??
Heeft deze wetenschap een voordeel of nadeel voor ons bokkers??
Benadelen ze hier iemand moedwillig mee??
Ik vind hen een heel leuk setje en hoop echt dat ze heel gelukkig samen zijn en vooral blijven!!
Het is toch belangrijker dat iemand gelukkig is, en met wie maakt mij niet uit hoor..
Iedereen op zn eigen manier...
Heren veel succes en geluk gewenst
Mysterieus schreef:Dacht dat het Olympisch dressuurteam al bekend was. Anky, Imke, HP en Laurens. Volgens mij zijn Kirsten en Alex reserve.
Ik hoorde het pas een jaar geleden van HP en Edward. Ook laat als ze al vanaf 2002 een stel zijn. Maar wat een paardenkennis die 2 twee op één stal!
eefje_rudmer schreef:Mysterieus schreef:Dacht dat het Olympisch dressuurteam al bekend was. Anky, Imke, HP en Laurens. Volgens mij zijn Kirsten en Alex reserve.
Ik hoorde het pas een jaar geleden van HP en Edward. Ook laat als ze al vanaf 2002 een stel zijn. Maar wat een paardenkennis die 2 twee op één stal!
nope, er gaan er maar 3 naar de Olympische Spelen. Anky is logisch, iedereen gokt ook op Imke en dan is er dus nog 1 plaats. Maar er moet zowiezo nog voor gereden worden!
patsur schreef:2 meiden in een hotelkamer vind ik niet eens zo gek, maar 2 heren..
saroanda schreef:patsur schreef:2 meiden in een hotelkamer vind ik niet eens zo gek, maar 2 heren..
Mijn vriend is nu op wintersport met z'n maten, en die slapen bijna allemaal met z'n tweeen in 1 kamer.
sarabande schreef:driebergen schreef:om het beestje een naam te geven, we hebben het hier over een homo stel?
dat komt in het stukje niet helemaal duidelijk over.
Nee joh het gaat over de paarden
Dioxide schreef:Ik heb ook ergens ver in een hol gezeten inderdaad. Ik dacht ook dat Nicole en Edward nog samen waren, en HP en Edward gewone vrienden. Tot hij in de Bit (of Hoefslag?) het over HP als partner had. Achja, als ze maar gelukkig zijn toch?