Danielle van Aalderen zwanger

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Willeke15

Re: Danielle van Aalderen zwanger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 00:37

Zal er aan denken maar daar rijdt me andere kleindochter nog mee.

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 10:37

temkey schreef:
BRABANTS DAGBLAD
Rijcarrière verruild voor moederschap
door Annemiek Steenbekkers

En nu zeg ik maar helemaal niks meer Lips are sealed
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-01-08 23:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Mega-quote verwijderd.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 10:53

Manie waarom is het nodig om haar zo aan te vallen hier? Ze kan/wil niet meer rijden wie ben jij om daar over te oordelen?

Danielle (ze zat ook op bokt dus zal dit vast wel lezen) gefeliciteerd met je zwangerschap!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 11:00

xx_Horsiex schreef:
xx_Horsiex schreef:
Mooi, ze is zwanger, en nu kappen met die verschrikkelijke zogenaamde muziek die je Fransje pansje produceert. Ophouden daarmee, verschrikkelijk zeg, het lijkt wel alsof ik verkracht wordt door een kudde buffels als die 2 kornuiten weer langskomen op de radio.

EDIT; at is een citaat uit haar gastenboek he!

whahahah mijn gedacht .
wat een eikel , ik irriteer me dood aan hem en aan die ali Baba enzo brrrr

leuk voor het meiske dat ze zwanger is, zij liever dan ik.

las op de telegraaf dat tiesto ook weer ging trouwen, weer een kippie die op zijn geld uit is, kind waar ie meee trouwt is 19 ..

Netje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 11:20

manie schreef:
Ik oordeel nergens over.
Het bevreemd me hooguit.
Mirjam Amsing ziet nog veel minder en die rijdt ook super.
Dus ik blijf erbij, waar een wil is, is een weg.
Maar wanneer je alles in het leven zo ongeveer in je schoot geworpen krijgt, dan valt het vast niet mee door te zetten bij een flinke tegenslag...
Mijn mening.

Gat, wat krijg ik toch braakneigingen van sommige reacties hier. Is het misschien wel in je kop opgekomen dat het een heel traumatische ervaring voor haar geweest moet zijn om zo in je oog gestoken te worden? Is het bij je opgekomen dat 40% zicht iets is waar je mee moet leren leven en wat nooit meer overgaat? Is het bij je opgekomen dat als iemand op zo'n niveau heeft gereden, ze niet een stapje terug wil doen of misschien de motivatie mist én de geestelijke veerkracht om terug te willen komen? Is het bij je opgekomen dat ze zich misschien na al dit alles wil richten op iets anders in haar leven??

Hoe weet je nou dat ze alles in haar schoot geworpen heeft gekregen ? Dat haar opa en oma haar hebben gesponsord, wil toch niet zeggen dat die een geldboom in de tuin hebben staan. Die kunnen daar toch ook heel hard voor gewerkt hebben. Bovendien kom je niet vanzelf op dat niveau en moet je daar veel voor doen (en veel voor laten).

Maar kennelijk heb jij maar één motto: waar een wil is, is een weg. Wie ben jij om te bepalen dat ze die wil moet hebben na alles wat er gebeurd is ? Kan je ook gewoon blij zijn voor iemand, zonder meteen dit soort flauwe berichten te plaatsen. Het komt wel heeeeeeeeeeeeeel jaloers over. Kinderachtig: een ander woord heb ik er niet voor !

Willeke15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 11:49

Netje schreef:
manie schreef:
Ik oordeel nergens over.
Het bevreemd me hooguit.
Mirjam Amsing ziet nog veel minder en die rijdt ook super.
Dus ik blijf erbij, waar een wil is, is een weg.
Maar wanneer je alles in het leven zo ongeveer in je schoot geworpen krijgt, dan valt het vast niet mee door te zetten bij een flinke tegenslag...
Mijn mening.

Gat, wat krijg ik toch braakneigingen van sommige reacties hier. Is het misschien wel in je kop opgekomen dat het een heel traumatische ervaring voor haar geweest moet zijn om zo in je oog gestoken te worden? Is het bij je opgekomen dat 40% zicht iets is waar je mee moet leren leven en wat nooit meer overgaat? Is het bij je opgekomen dat als iemand op zo'n niveau heeft gereden, ze niet een stapje terug wil doen of misschien de motivatie mist én de geestelijke veerkracht om terug te willen komen? Is het bij je opgekomen dat ze zich misschien na al dit alles wil richten op iets anders in haar leven??

Hoe weet je nou dat ze alles in haar schoot geworpen heeft gekregen ? Dat haar opa en oma haar hebben gesponsord, wil toch niet zeggen dat die een geldboom in de tuin hebben staan. Die kunnen daar toch ook heel hard voor gewerkt hebben. Bovendien kom je niet vanzelf op dat niveau en moet je daar veel voor doen (en veel voor laten).

Maar kennelijk heb jij maar één motto: waar een wil is, is een weg. Wie ben jij om te bepalen dat ze die wil moet hebben na alles wat er gebeurd is ? Kan je ook gewoon blij zijn voor iemand, zonder meteen dit soort flauwe berichten te plaatsen. Het komt wel heeeeeeeeeeeeeel jaloers over. Kinderachtig: een ander woord heb ik er niet voor !

Ja ,ben het ook met verbazing aan het lezen, maar ik ben het al gewent hier op bokt.
Bedankt voor je positieve reactie, er zijn gelukkig ook nog normale mensen

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 12:01

crossmonster schreef:
whahahah mijn gedacht .
wat een eikel , ik irriteer me dood aan hem en aan die ali Baba enzo brrrr

leuk voor het meiske dat ze zwanger is, zij liever dan ik.

las op de telegraaf dat tiesto ook weer ging trouwen, weer een kippie die op zijn geld uit is, kind waar ie meee trouwt is 19 ..

Inderdaad, zij liever dan jij! Maar laat iemand dan ook in zijn of haar waarde zeg.
Evenals de laatste uitspraak die je maakt.....
Het lijkt wel alsof je jaloers bent Verward

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 12:03

Netje schreef:

Buiten dit, waar ik overigens helemaal achter sta, mensen veranderen.
Gaan andere doelen stellen in het leven. En wanneer er dan andere dingen op je pad en in je leven komen, dan is het toch heel normaal dat je je doelen bij stelt?

Misschien hadden sommige mensen in dit topic soms ook wel de droom om pilote of brandweervrouw te worden vroegah, maar vegen ze nu ook de stoep Clown

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 12:17

Wat een reactie's

Alsof ze niet keihard heeft moeten werken voor haar carriere... Ze is vast een zeker niet op automatische piloten gezet denk ik zo.. en als je carriere dan zo ruw door zo'n domme pech ten einde word gebracht kan ik me voorstellen dat je het even laat voor wat het is.

Weet niet of je weet Mani, hoe het is om maar 40% te zien. Moet misschien eens voor de loleen onderdompeling cursus gaan doen, word je niet vrolijk van kan ik je vertellen.

Ik vind het kei leuk voor dr, meid heel veel succes en geluk in de toekomst!!

Willeke15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 12:31

bowena_84 schreef:
Wat een reactie's

Alsof ze niet keihard heeft moeten werken voor haar carriere... Ze is vast een zeker niet op automatische piloten gezet denk ik zo.. en als je carriere dan zo ruw door zo'n domme pech ten einde word gebracht kan ik me voorstellen dat je het even laat voor wat het is.

Weet niet of je weet Mani, hoe het is om maar 40% te zien. Moet misschien eens voor de loleen onderdompeling cursus gaan doen, word je niet vrolijk van kan ik je vertellen.

Ik vind het kei leuk voor dr, meid heel veel succes en geluk in de toekomst!!

OK dan!

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 13:21

Nogmaals IK begrijp die beslissing te stoppen met de sport gewoon niet.
Dat is mijn mening.
Jaloers ben ik allerminst, ben juist erg blij dat ik heb leren doorzetten in het leven, ondanks vele tegenslagen.
Dus ja ik weet waar ik over praat.
Maar blijkbaar ontbreekt bij haar de drive die ik wel heb en dan is het lastig dat te begrijpen.
Sommige mensen kunnen een mening van een ander blijkbaar niet waarderen. En mag je alleen maar schrijven goh wat leuk!
Nou dat doe ik niet, want zo zie ik het niet.
Hier laat ik het maar bij Doei, doei

Willeke15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 13:26

manie schreef:
Nogmaals IK begrijp die beslissing te stoppen met de sport gewoon niet.
Dat is mijn mening.
Jaloers ben ik allerminst, ben juist erg blij dat ik heb leren doorzetten in het leven, ondanks vele tegenslagen.
Dus ja ik weet waar ik over praat.
Maar blijkbaar ontbreekt bij haar de drive die ik wel heb en dan is het lastig dat te begrijpen.
Sommige mensen kunnen een mening van een ander blijkbaar niet waarderen. En mag je alleen maar schrijven goh wat leuk!
Nou dat doe ik niet, want zo zie ik het niet.
Hier laat ik het maar bij Doei, doei

Wat laf gouw je website er afgehaald.
Echt ziekelijk maar ik begrijp nu waarom
Laatst bijgewerkt door Willeke15 op 13-01-08 13:49, in het totaal 1 keer bewerkt

miamivice

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 13:28

Proficiat!! Geniet van de geweldige tijd die komen gaat.
Ook voor oma! Haha!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 13:52

Ik begrijp uit het artikel dat ze maar 40 % zicht heeft met haar ene oog en met haar andere oog volledig?
Dat lijkt me geen reden om te stoppen hoor. Ik heb ook een tijdje zo weinig gezien, en dan kun je het nog prima zien om te rijden.

Maar goed, het is haar beslissing en ik veroordeel haar daar zeker niet om.
Danielle en Temkey, gefeliciteerd ! Hopelijk blijft het goed gaan, 6 weken vind ik nog best pril.

Willeke15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 13:58

Fitzroy schreef:
Ik begrijp uit het artikel dat ze maar 40 % zicht heeft met haar ene oog en met haar andere oog volledig?
Dat lijkt me geen reden om te stoppen hoor. Ik heb ook een tijdje zo weinig gezien, en dan kun je het nog prima zien om te rijden.

Maar goed, het is haar beslissing en ik veroordeel haar daar zeker niet om.
Danielle en Temkey, gefeliciteerd ! Hopelijk blijft het goed gaan, 6 weken vind ik nog best pril.

Nee dat is het ook niet alleen ,maar haar hernia speelde ook weer op dus de doktoren hebben haar geadviseerd om te stoppen tegen haar zin in ,het was haar leven.
En het is nog heel pril inderdaad maar dat hebben ze besloten om het zelf vast naar buiten te brengen voor dat het in de bladen kwam.
Maar ze zijn heel erg gelukkig en dat gun ik haar ook met al die ellende die ze heeft meegemaakt

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 13:59

Mwoah, combinatie van hernia, traumatsiche ervaring met minder zicht als gevolg (waarvan de hechtingen nog verwijderd moeten worden) lijkt me nu niet echt een kwestie van "geen doorzettingsvermogen" hebben.

Willeke15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 14:03

Levy schreef:
Mwoah, combinatie van hernia, traumatsiche ervaring met minder zicht als gevolg (waarvan de hechtingen nog verwijderd moeten worden) lijkt me nu niet echt een kwestie van "geen doorzettingsvermogen" hebben.

Ja inderdaad ,
want als ze dat niet gehad had ze al gestopt na 2 doden paarden achter elkaar.
Maar ja vreemde reacties en jaloezie hou je altijd in de wereld

xMK

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 14:07

Ik wist nog niet eens dat zij wat met Lange Frans had! Ik heb nog les van haar gehad, raar idee dat ze nu ineens is gestopt.. Maar ja, wel leuk voor het koppel!

Willeke15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 14:10

xRavel schreef:
Ik wist nog niet eens dat zij wat met Lange Frans had! Ik heb nog les van haar gehad, raar idee dat ze nu ineens is gestopt.. Maar ja, wel leuk voor het koppel!

O ja wat leuk zal haar de groeten doen.
Hoe heet je of wil je dat niet zegen stuur me dan een bericht groetjes

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 14:15

temkey schreef:
Levy schreef:

Ja inderdaad ,
want als ze dat niet gehad had ze al gestopt na 2 doden paarden achter elkaar.
Maar ja vreemde reacties en jaloezie hou je altijd in de wereld

Ach ja, als het moet, kan ik ook wel een trucje met Frans hoor Tong uitsteken Haha!

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 14:15

temkey schreef:
Zestig procent van haar zicht in het rechteroog is verdwenen. De laatste twee hechtigen gaan er volgende week uit. "De dader heeft veertig dagen in voorarrest gezeten en is veroordeeld tot 240 uur dienstverlening. Tegen de 7500 euro schadevergoeding gaat de tegenpartij in hoger beroep, terwijl het gezien de schade die ik heb opgelopen een minimaal bedrag is. Ik zie geen diepte meer. Als dit niet was gebeurd, was ik zeker doorgegaan met de sport. Dat is mijn droom", aldus Van Aalderen, die van het Schadefonds Geweldsmisdrijven 2100 euro uitgekeerd kreeg.

Je hele (sport)carierre verwoest en dan maar 7500 Verward Verdrietig

Iemand voor het leven verminken, wat komen ze daar makkelijk mee weg zeg Die mensen moet je minimaal een aantal jaar aan de taakstraf zetten, of op een streng internaat.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 14:16

Ik heb bij Danielle en haar zus op stal gestaan. Ik ken het verhaal dus. Vreselijk wat er met haar is gebeurt en dat ze daardoor nu nooit meer kan rijden en haar droom kan waarmaken. Dat gun je gewoon niemand!

Ik snap niet waar iedereen zich hier zo druk om maakt! Laat haar lekker genieten van haar relatie en haar zwangerschap! Danielle geniet van je zwangerschap en heel veel succes in de toekomst Lachen

*edit* ik vind de straf ook veel te laag!! Echt ronduit belachelijk!

Willeke15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 14:20

Schimmelig schreef:
temkey schreef:
Zestig procent van haar zicht in het rechteroog is verdwenen. De laatste twee hechtigen gaan er volgende week uit. "De dader heeft veertig dagen in voorarrest gezeten en is veroordeeld tot 240 uur dienstverlening. Tegen de 7500 euro schadevergoeding gaat de tegenpartij in hoger beroep, terwijl het gezien de schade die ik heb opgelopen een minimaal bedrag is. Ik zie geen diepte meer. Als dit niet was gebeurd, was ik zeker doorgegaan met de sport. Dat is mijn droom", aldus Van Aalderen, die van het Schadefonds Geweldsmisdrijven 2100 euro uitgekeerd kreeg.

Je hele (sport)carierre verwoest en dan maar 7500 Verward Verdrietig

Iemand voor het leven verminken, wat komen ze daar makkelijk mee weg zeg Die mensen moet je minimaal een aantal jaar aan de taakstraf zetten, of op een streng internaat.

Ja ik was ook heel erg verbaasd van zo'n lage straf

Willeke15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 14:21

AnneOmie schreef:
Ik heb bij Danielle en haar zus op stal gestaan. Ik ken het verhaal dus. Vreselijk wat er met haar is gebeurt en dat ze daardoor nu nooit meer kan rijden en haar droom kan waarmaken. Dat gun je gewoon niemand!

Ik snap niet waar iedereen zich hier zo druk om maakt! Laat haar lekker genieten van haar relatie en haar zwangerschap! Danielle geniet van je zwangerschap en heel veel succes in de toekomst Lachen

*edit* ik vind de straf ook veel te laag!! Echt ronduit belachelijk!

Leuk met chantal?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 14:21

Kunnen we aub ontopic blijven? Lachen
Het is geen algemeen kletstopic Haha!

Gefeliciteerd met de aankomende kleine!