Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sabientje schreef:het was zelfs een keer zo erg terwijl mijn paarden al een week dag en nacht op de wei stonden in de zomer . dat de gemeente belde dat ze een klacht van haar hadden gekregen dat ze de hele nacht een hele hoop herry hadden gemaakt terwijl ze er niet eens gestaan hadden. zo'n fijne buurvrouw heb ik
sabientje schreef:het was zelfs een keer zo erg terwijl mijn paarden al een week dag en nacht op de wei stonden in de zomer . dat de gemeente belde dat ze een klacht van haar hadden gekregen dat ze de hele nacht een hele hoop herry hadden gemaakt terwijl ze er niet eens gestaan hadden. zo'n fijne buurvrouw heb ik
jenny1988 schreef:Ik ben een vriendin van de familie bouwewijns. De paarden maken totaal geen overlast en staan minstens 3 a 4 keer peer week hele dagen op de wei. In de zomer natuurlijk vaker. Elke drol of wat er maar ook ligt word opgeruimd. Vind het nogal jammer dat mensen zeggen dat ze ruimte te kort komen. Aangezien ze het niet beter kunnen hebben.
En ze staan er nu al langer als een jaar. Daarvoor had ze een eigen stuk grond waar ze stonden. Daar moest ze toen weg omdat ze daar gaan bouwen. Toen zijn bij haar thuis komen staan:D Dus een beetje raar om te zeggen dat ze maar achteraf een huis had moeten kopen.
De buren zeggen dat ze last hebben van herrie of stank overlast. Kan dus echt niet kloppen. De buren zeggen zelf we hebben een hekel aan paarden. 6 andere buren hebben gezegt dat ze er geen last van hebben en die wonen er ook om heen. Alleen hun 2. Ze hebben zelf geen feiten en zeggen ze dat de gemeente niet goed gecontroleerd heeft. Maar die zijn vaak zat komen controlen. En de 6 andere buren er totaal geen last van hebben. Van stankoverlast of herrie overlast.
runningkawa schreef:20 x 80?
Zit je in het verkeerde topic?![]()
Dus omdat er mensen zijn die hun paard slaan met zweep en sporen, mag ik best alleen met sporen flink prikken...er zijn er immers die het slechter hebben...
Omdat er paarden zijn die geen vreten krijgen mag ik die van mij best wel eens een dagje overslaan...
Omdat er paarden zijn die niet buiten komen mag ik een paard in de tuin planten...