Paarden trappen grindpaden ‘in de kreukels’

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Binar

Re: Paarden trappen grindpaden ‘in de kreukels’

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 11:26

Liesje89 schreef:
Je foto's komen veel minder dramatisch over dan het werkelijk is Nagelbijten / Gniffelen

ja dat vond ik idd ook. Ik mis de baggerbende achter houthandel Kleijweg, de baggerzooi tussen de bomen, en dan nog maar niet te spreken over de met oud & nieuw verbrande brug waar je niet meer over heeb kan!!

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 19:37

Ja daar ben ik juist niet geweest omdat ik al zag dat die verbrug verbrand was en je daar niet overheen kon! Maar inderdaad daar bij die houthandel is echt heel erg!
Op sommige plaatsen zijn die grindpaden dus echt heel erg, maar om nou die paden op te gaan en dan foto's nemen vond ik weer zo ver gaan...

J0sef1entje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 22:16

Ach ik heb vandaag op één van die voetpaden tussen de Groeneweg en de Kandelaar gewandeld met de honden, ik vond het allemaal wel meevallen. Tja het stuk van het pad wat door een weiland loopt is helemaal stukgelopen ja, maar wie laat nou een wandelpad uitlopen in een weiland in een laagliggend gebied met allemaal veengrond? Das toch vragen om bagger? Er waren nergens gaten in het pad, je kon wel zien dat er paarden gelopen hadden. Overigens staat er nergens een bord met voetpad of fietspad ofzo, dus hoe kun je nou weten dat je daar niet mag rijden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 02:12

Ik zal van de week ook eens op pad gaan met mijn digi en dat stukje dat achter Kleyweg's ligt eens op de foto zetten (paralel aan de Abtwoude). en de brug inderdaad. Het is om te huilen.

Wat ik ook vreselijk vervelend vind is altijd dat geëmmer over paarden (soms heus wel terecht, daar niet van), terwijl ik nooit wat hoor over honden die de paden naar zn mallemoer helpen of in je paardenstaart hangen. Of bijvoorbeeld wielrenners die gewoon met 20 man over het ruiterpad aan komen crossen en zowat over je heen rijden.
Nog maar niet te spreken over de crossmotoren die bij ons de ruiterpaden gaan en laat me niet beginnen over de quads die je met een pestvaart over het ruiterpad voorbij komen.

Nee, het is makkelijk praten, maar als je hier niet in de omgeving woont en niet ziet wat er verder allemaal gebeurt. No offence verder hoor. In het stukje wordt het probleem van 1 kant bekeken en dat vind ik triest.

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 16:04

ja dat zeker anique erg jammer dat alleen over de paarden wordt geklaagd, want die mountain bikers zag ik van de week ook aardig de boel vernielen, dus tja, jammer dat het zo moet