Aimee schreef:Born2BCrazy schreef:Ik vind het een wijs besluit
Aimee heeft niet genoeg gegeten vanavond?![]()
Volgens mij zegt niemand hier dat Athene super was, maar iig beter dan Hong Kong, althans zo lijkt het.
Natuurlijk doen ze wat ze kunnen..(stallen +binnenrijhal met climate control)..
Maar ideaal is het natuurlijk niet. Kan me ook goed voorstellen dat iemand dit risico niet durft te nemen..
Waar slaat dat nou op? De organisatie van de Spelen compleet afkraken mag wel, maar eens een andere visie daar tegenover leggen mag niet
Ik lees hier oordelen van mensen die geen flauw benul hebben waar ze het over hebben en bovendien denken het beter te weten dan mensen als Eric van Breda.
De vragen over Athene hebben natuurlijk te maken met de smog. Die is erger in Athene dan in Hong Kong! In Athene hebben de paarden het overleeft..........
In Athene was het ook stukken warmer dan in Hong Kong, alleen droge lucht. Ja, de luchtvochtigheid is erg vervelend. De eerste keer dat je naar buiten loopt, heb je het idee alsof je stikt. Alsof je onder water adem moet halen en het lukt niet. Je schrikt er best wel van en het liefst ren je zo snel mogelijk weer naar binnen. Na een paar dagen gewenning loop je echter zonder nadenken weer naar buiten en maak je je vooral druk om geld, want het is zo leuk shoppen in Hong Kong
Ideaal is het nergens. Daarom de vraag over Londen. Qua klimaat stukken beter dan Hong Kong, Athene, Sydney, Atlanta, Barcelona en Seoul. Maar loop eens een dag door de stad en steek 's avonds een wattenstaafje in je neus... zwart, helemaal zwart! Dat gebeurt je in Hong Kong niet
Um nou het was iig niet mijn bedoeling om de OS an sich af te kraken..
Vind het altijd een mooi evenement.
Wil alleen zeggen, dat Athene op zich al 'extreem' was qua hitte, temp. en dat Hong Kong nog een stapje 'extremer' is. Natuurlijk doen ze er van alles aan, dat is ook hardstikke goed. Maar ik ben wel een beetje wantrouwig.
Enne een andere mening, is toch juist goed? Als jij daar achter staat, mijn zegen heb je hoor

Ik denk alleen dat je je een beetje laat opfokken..
Oke een ieder heeft zijn eigen mening, maar ik lees hier toch niet echt dat mensen pretenderen alles te weten..of beter te weten.
Ik iig niet. Maar dat neemt niet weg dat ik me wel kan vinden in de keuze van Ikle.