'Vinger aan de Poot' naar de paardenkliniek

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Romy18

Re: 'Vinger aan de Poot' naar de paardenkliniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 19:12

Dat is inderdaad waar maar "hopeloze gevalletjes" behandelen zegt ook iets over een kliniek en dat wil ook niet alles zeggen zo ken ik een 26 jarig paard dat 2 maanden in merelbeke heeft gestaan met een achterbeen fractuur waarbij de fractuur uit 6 stukken bestaat beestje is daar geopereerd een hoop schroeven en platen erin, paard aan de morfine gestaan wordt na 2 maanden naar huis gestuurd zonder morfine of enige andere pijnstilling en ligt thuis in de wei onder een parasol, kan niet meer overeind en moet elke dag 6 keer omhoog getakeld worden met een bobcat, beestje gaat dan staan drinkt wat plast en poept en ligt binnen 5 min. weer op de grond omdat het zo verzwakt is dat het niet langer kan. Om er nog niet over te spreken dat dat paard vol luizen en schimmel uit de kliniek komt.
Waar ben je dan mee bezig en ben je dan nog een goede kliniek? Als je het mij vraagt niet een dierenarts moet in de eerste plaats denken aan het dierwaardig zijn van zo'n operatie, revalidatie etc. heel leuk een fractuur met 6 breuken op proberen te lappen en prachtig als dat lukt maar niet als zo'n dier daar zo onder moet lijden.
(Betreffende paard is gelukkig inmiddels uit zijn lijden verlost)
Wat ik hiermee wil zeggen is dat elke kliniek zijn goede, en kwade verhalen/gebeurtenissen heeft en zolang tevreden bent bij zo'n kliniek is het wat mij betreft goed maar dat wil niet zeggen dat een ander daarom ook naar tevredenheid behandeld is daar. Het zelfde andersom.

Greetz

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 23:19

runningkawa schreef:
Maar het is gewoon niet te zien voor de meerderheid.

Zeker weten dat de schotelkijkers in de minderheid zijn. Kabel is ver in de meerderheid. Bovendien is het online te zien dus wat is nu eigenlijk het probleem.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 23:25

Ik heb schotel, maar echt geen vtm
Kabel in Nl geeft ook geen vtm
Online is het alleen betaald te bekijken
Maar dit blijft voor vele gewoon ON, geen VN Lachen
Pagina vulling sinds de nieuwe layout...

Maar als je wat verder had gelezen was ik verder gegaan per pb, omdat ik het topic verder niet wilde storen Lachen

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 23:30

runningkawa schreef:
Pagina vulling sinds de nieuwe layout...

Tja je moet de Belgen onder ons ook iets gunnen RK! Vergeet niet dat dat een grote goed bijdragende groep is op bokt !! Bovendien kan heel Brabant en Limburg het sowieso zien volgens mij. Paginavulling wil ik het dan ook zeker niet noemen. Erger me vaker aan nietszeggende berichten Haha! Maar nu maar weer ontopic Haha!

Ik heb iig vaak over deze kliniek gehoord en ze staan echt goed bekend Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 23:44

vreemd, in het deel van brabant waar ik altijd heb gewoond (paar km van limburg af) en nu in ook limburg niet.
Dus nee, dat klopt niet.

Het is niet dat ik jullie geen VN gun..(genoeg voorbeelden daarvan staan gewoon op VN) maar dan wel berichten die dat ook waardig zijn. Een bericht dat refereert naar een link die alleen belgen kunnen zien is daarbij raar. En ik vind dat daar best iets van gezegd mag worden als dat mijn mening is. (ik zie het ook genoeg in andere topics staan sinds de nieuwe layout)

Denk dat er veel mensen ook zouden reageren als het alleen in amerika te zien zou zijn Lachen

maar goed, back on topic Lachen

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 23:45

Er zitten nederlanders hier die het konden zien Lachen

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-08 23:48

Als het in de VS te zien was geweest, dan had het hier ook niet gestaan Clown
Het is alleen neergezet omdat dit een forum voor de Benelux is, en na tig programma's voor NL, was het nu eens de beurt aan Vlaanderen. Ook wel eens eerlijk lijkt mij. Bovendien pikken we er gewoon af en toe programma's uit die wel interessant zijn.

Ik heb het overigens nu ondertussen ook gezien.
Dat veulen liep wel erg beroerd. Toch denk ik wel dat het nog een kansje maakte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 17:29

Moderatoropmerking:
SVP terug ontopic naar het bericht zelf Lachen

Daarnaast zal ik hier een topic op FZ over openen waar deze kwestie besproken kan worden gezien ik al vaker geluiden heb gehoord over wanneer een bericht VN zou moeten zijn of niet Lachen --> [FZ] Discussie over nieuws op VN.

Ik wil hier vanaf nu daar geen berichten meer over zien in de algemene topics op ON of VN.