Dit is gewoon echt te vreselijk voor woorden!! Arme dieren... echt sneu.. gelukkig voor de manege dat de scahde beperkt is gebleven!! SUCCES voor degene die op 1 van de 2 plekken komt!!
niet leuk voor de eigenaar, en voor die dieren natuurlijk! maarja wel toevallig zo rond vuurwerk, en dan op 2 plaatsen zowat tegelijk! ik zou niet weten wie of wat dit heeft veroorzaakt maar t is helemaal gek gestoord in zn hoofd.
Er gebeurd de laatste tijd een hoop op het gebied van brandstichting in Beverwijk/Heemskerk. Het moet haast wel een pyromaan of meerdere pyromanen geweest zijn. Mijn auto is een maandje geleden gestolen en verderop in de brand gestoken en daarop volgde een hoop andere auto's in zowel Beverwijk als Heemskerk. Ze zijn nu over gegaan op een nog ergere misdaad...brandstichting en hierbij dieren opzettelijk pijn doen en wat volgt er? Mensen in de fik steken? Ik voel me niet zo veilig meer hierzo en ben ook bang voor mijn diertjes. Mijn konijnen zou ik bijvoorbeeld liever in mijn voortuin hebben want dan kunnen ze vaker los...maar ik ben bang dat iemand ze wat aandoet. Hoop dat de politie eindelijk eens tot actie komt en grootschalig mensen oproept die iets gezien hebben. Deze daders moeten gepakt worden.
Tjemig mijn dochter reed op die manege en kwam ook op de kinderboerderij, echt een fijne manege en dan zoiets, wat afschuwelijk, welke zieke geesten hebben dit op hun geweten, bah
Main
Woonplaats: In een dorpje met m'n mannetje en onze ''dierentuin''
Jeetje wat erg dit! Ik kwam met mijn school wel eens op schimmelkroft en op die kinderboerderij... (Ik heb die beesten notabene nog gevoerd ) Waarom moeten die schoften ook altijd met hun poten aan onschuldige beesten zitten