Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Inoterry schreef:Ieder jaar vallen er weer een aantal onschuldige slachtoffers door vuurwerk, zowel mensen als dieren.
Ieder jaar hebben er vele duizenden mensen en dieren een zwaar k*t oud en nieuw vanwege dat vuurwerk.
Maar iedereen moet maar rekening houden dat er elk jaar toch weer vuurwerk wordt afgestoken, anders ben je egoïstisch.
Dus we moeten het gewoon maar accepteren dat er ieder jaar slachtoffers vallen omdat er nu eenmaal mensen zijn die graag voor kapitalen de lucht in schieten, en meteen het milieu vervuilen. Leuk feest hoor.
Laat mij maar lekker egoïstisch zijn en vinden dat dat k*t vuurwerk verboden moet worden. Dat schilt ieder jaar slachtoffers.
Verschrikkelijk dat dit gebeurd is.
Ik wens de nabestaanden en de eigenaar van de paarden veel sterkte toe.
runningkawa schreef:Moet er wel een stal vrij zijn in de buurt.
En niet elk paard staat rustig op stal
slimmerik schreef:Inoterry schreef:Onze paarden (die overigens echt niet graag op stal staan) hebben we binnen gehaald en de ramen geblindeerd en heerlijke klassieke muziek erbij (waar we ze overigens al een paar nachten aan gewend hebben).
Inoterry schreef:Ieder jaar vallen er weer een aantal onschuldige slachtoffers door vuurwerk, zowel mensen als dieren.
Ieder jaar hebben er vele duizenden mensen en dieren een zwaar k*t oud en nieuw vanwege dat vuurwerk.
Maar iedereen moet maar rekening houden dat er elk jaar toch weer vuurwerk wordt afgestoken, anders ben je egoïstisch.
Dus we moeten het gewoon maar accepteren dat er ieder jaar slachtoffers vallen omdat er nu eenmaal mensen zijn die graag voor kapitalen de lucht in schieten, en meteen het milieu vervuilen. Leuk feest hoor.
Laat mij maar lekker egoïstisch zijn en vinden dat dat k*t vuurwerk verboden moet worden. Dat schilt ieder jaar slachtoffers.
Verschrikkelijk dat dit gebeurd is.
Ik wens de nabestaanden en de eigenaar van de paarden veel sterkte toe.
Citaat:Achteraf gezien weet men het altijd beter, weet men altijd dat men het had kunnen vermijden, weet men het altijd beter.
slimmerik schreef:Als eigenaar van paarden ben je hoe dan ook schuldig tenzij iemand de paarden eruit heeft gelaten. Het feit dat ze zijn ontsnapt heeft ook te maken met een onvoldoende afrastering.
Als je paarden bang zijn voor vuurwerk heb je er maar voor te zorgen dat ze er niet mee in aanraking komen.
slimmerik schreef:Mensen moeten idd hun verantwoording nemen voor hun paarden ja.
slimmerik schreef:Ik denk niet dat dat er ooit van komt. En gelukkig maar. Het is gewoon een traditie die erbij hoort. Misschien wel de alcohol aan banden leggen.
Onze paarden (die overigens echt niet graag op stal staan) hebben we binnen gehaald en de ramen geblindeerd en heerlijke klassieke muziek erbij (waar we ze overigens al een paar nachten aan gewend hebben).
slimmerik schreef:Als eigenaar van paarden ben je hoe dan ook schuldig tenzij iemand de paarden eruit heeft gelaten. Het feit dat ze zijn ontsnapt heeft ook te maken met een onvoldoende afrastering.
Als je paarden bang zijn voor vuurwerk heb je er maar voor te zorgen dat ze er niet mee in aanraking komen.