horseyfries schreef:pasi schreef:Die Le Beau van Philip Jorissen wil ik ook wel op stal ja! Of de Ferro van Domingo. Wat een paarden zeg!
De Ferro heeft een te slechte stap, en als hij geen passage rijdt ook maar een heel gewone draf. Alleen de galop is spectaculair goed, maar in mijn ogen dus geen vergelijking met het paard van Philippe Jorissen.
Ik hoor trouwens nog niemand over de Engelse "iets" te zware mevrouw met het iets te zware paard waarvan ik dacht toen ze binnenkwam "oh my god, wat moet dit worden", maar gedurende de proef kreeg ik steeds meer respect want ze gingen met zijn tweeën als eenheid door de baan, foutloze proef, leuke muziek en duidelijk allebei lol in wat ze deden! Dat deed me weer even bedenken dat het toch leuk is dat het blijkbaar voor iedereen mogelijk is om op dit niveau mee te doen als je maar netjes je paard africht. Het leek me trouwens een paard met tuigpaardachtergrond??
De proef van de "iets te zware mevrouw" was geen kur op muziek, maar een proefje met een muziekje erbij.