Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bromfiets schreef:GaitMonster schreef:Als jullie zoveel commetaar hebben, ga dan gewoon kijken! Gewoon onverwacht... Dan kun je het met eigen ogen zien!
Ben jij wel geweest? Kun je dan foto's van een andere strekking laten zien?
runningkawa schreef:en dan opgepakt worden voor huisvrede bruek...nee laat maar...
Deze foto's die veel langer dan een moment zijn, zeggen genoeg....
GaitMonster schreef:runningkawa schreef:en dan opgepakt worden voor huisvrede bruek...nee laat maar...
Deze foto's die veel langer dan een moment zijn, zeggen genoeg....
Lees die andere topics maar, daar staat bij dat je altijd mag kijken!
GaitMonster schreef:Nee, dat zeg ik, maar jullie hebben zoveel commetaar op een par foto's.. En dat is een moment opname! Ga gewoon een x onverwachts kijken, dan hebben ze er niet op gerekend en je mag er altijd komen dus doe dat dan ook gewoon!
bromfiets schreef:Ik vermoed dat wanneer ik aan de poort klop ik uiteindelijk toch echt niet binnenkom
Zullen we anders samen gaan?
GaitMonster schreef:Het staat toch in dat topic!!! En dat er wel vaker mensen komen kijken!
GaitMonster schreef:Lees die andere topics maar, daar staat bij dat je altijd mag kijken!
runningkawa schreef:GaitMonster schreef:Het staat toch in dat topic!!! En dat er wel vaker mensen komen kijken!
link?
En ja er zullen vast vaker mensen komen kijken...op de tijd die hun uitkomt ja
3 hearts, dat is mijn tekst niet
VValar schreef:Prima uitspraak! Had te gek voor woorden geweest als ze hiervoor waren veroordeeld. Een hele opluchting voor Coby en Angela