Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
roos22 schreef:
zipje71 schreef:Word er niet warm of koud van. Oefeningen op zich zijn mooi maar veel te veel op de stang gereden.
o0marije0o schreef:. Wat was sjef weer in zn hum zeg, vond zn opmerkingen écht niet kunnen hoor
moniquelucky schreef:o0marije0o schreef:. Wat was sjef weer in zn hum zeg, vond zn opmerkingen écht niet kunnen hoor
Wat voor opmerkingen?
moniquelucky schreef:zipje71 schreef:Word er niet warm of koud van. Oefeningen op zich zijn mooi maar veel te veel op de stang gereden.
Vind je dat ze dat altijd doet? Maar ze scoort toch goed!!!?
kohtje schreef:Word er niet warm of koud van. Oefeningen op zich zijn mooi maar veel te veel op de stang gereden.
kohtje schreef:Dus jij vind dat ze dus maar met minder stang moet rijden en minder moet presteren. Ik weet zeker dat ze thuis met zo min mogelijk stang rijd en ze super controle heeft. Salinero heeft duidelijk plezier in zijn werk en is daardoor denk ik wat te loperig.
kohtje schreef:Hij loopt altijd met zijn oren erop. Geen protest in zijn lopen. Ik denk dat er paarden zijn die een stuk ongelukkiger in de wei staan dan hij als hij aan het werk is.
Cayenne schreef:Bedoel je niet horizontaal?
Dat kan ook aan de kinketting liggen hoor. Wil helemaal niet zeggen dat er veel druk op staat.