ThisIsMe schreef:OK, vond het al heel apart
jah idd, sorry daarvoor.
Ik bedoelde het tegen amondi
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ThisIsMe schreef:OK, vond het al heel apart
sjaantje schreef:Jibbel schreef:Je vraagt je dan toch af..13 jaar, stuk of 3/4 pony's, school...
HOE doet ze dat???
Dat kan op zich prima. En ze rijdt ze echt niet allemaal elke dag zelf hoor
sjaantje schreef:Waar weet je alles van?
VValar schreef:Wie traint ze dan?
marillion schreef:amondi schreef:Ach, of ze geluk heeft met deze ouders...... ik wilde dat mijn kind buitenritten kon maken EN leuk meekomen op wedstrijden....
En dat ze zelf de stallen mestte!
Het is maar net wat je wilt....
Voor de sport is dit dus geen goede ontwikkeling! Nog even en dan heeft deze stal alle top FEI pony's binnen de muren en zo kan je dus ook de concurrentie aftroeven!
Ik weet niet hoe dit bedoeld is, maar het komt behoorlijk aanmatigend over. Alsof je hiermee wil zeggen dat jouw kind meer geluk met haar ouders had omdat JIJ wilde dat ze ook de stallen deed en buiten reed![]()
Dan zal jouw kind vast niet de ambitie hebben gehad om een EK te rijden, prima, dit kind heeft die ambitie wel en wordt daarin dus voor 100% gesteund door haar ouders. Dan vind ik persoonlijk dat je geluk hebt ja, ten eerste dat ze het financieel kunnen opbrengen en ten tweede dat ze het ook willen doen. Die conclusie dat het voor de sport geen goede ontwikkeling is vind ik persoonlijk zo'n enorme onzin, is het voor de sport beter dat de pony in Duitsland blijft, of door een minder getalenteerde amazone gereden wordt dan dat hij hier in Nederland staat bij een getalenteerde amazone die inderdaad de luxe heeft dat ze 3 toppony's tot haar beschikking heeft? Het zou voor de sport juist fantastisch zijn als er in Nederland meer ouders zouden zijn die zich dit konden veroorloven, dan zouden er hier ook meer getalenteerde pony's beschikbaar zijn!
En dan nog wat, ik sta dan bij maria op stal en zij doet toch ook gewoon de stallen na het rijden even uitmesten dat ze weer lekker schoon op stal staan!
Dus amondi trek alsjeblieft geen oordeel voordat je het met je eigen ogen hebt gezien, want ik durf te wedden dat je dat niet hebt!
En maria die word echt niet gepushed door haar ouders of wie dan ook (wat ik weet), ze rijd ook met veel plezier en waardeert ieder ander!
En wat dan nog als ze alle FEI pony's op stal heeft staan?, misschien een beetje jaloers (sorry hoor maar zo komt het op mij over).
Haar ouders hebben daar het geld voor over om haar dat te gunnen, als ik dat had gehad hat ik precies het zelfde gedaan later!
fresco schreef:Vergeet niet dat als je op topniveau meedraait, je liever op dat niveau wilt blijven meedraaien, i.p.v weer onderaan de ladder te beginnen met een B pony.
Dat lijkt mij in ieder geval.
moonfish13 schreef:ik heb een artikel in de hoefslag gelezen hoe ze dat doet.
Annemarie_ schreef:moonfish13 schreef:ik heb een artikel in de hoefslag gelezen hoe ze dat doet.
wat doet?
cle0o_o0 schreef:SOmmige reacties hier zijn echt niet normaal meer, waarom gunnen jullie het Maria niet?
Suzanne F. schreef:Tja ik ben het toch wel eens met Amondi eigenlijk. En jaloers ben ik echt niet hoor, ik gun het haar verder van harte maar ik vind dit ook wel een beetje te gek.