Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pipo schreef:Ik rijd wel gewoon dressuur met 2 kwpners maar ik moet er ook niet aan denken hoorVolgens mij zit er binnen 3 dagen bloed aan de muur
Gek zou ik er van worden!
runningkawa schreef:En anders staan ze te roddelen aan de bakrand/kantine
Dan kijken ze vanuit de slaapkamer raam wel hoe je rijd om dat later die dag verslag van te doen
Nadya schreef:Natuurlijk zijn er ook leuke pensionstallingen en hele leuke mensen met paarden. Gelukkig ken ik die ook in het echte leven, maar ik blijf vinden dat het typische paardenvolk een bepaald volkje is waar ik over het algemeen niets mee heb.
Vooral die vrouwen, pfffff, wat een types soms.![]()
Daarbij heb ik ook een gezin, waar ik rekening mee wil houden..... Aangezien mijn paard er niet op vooruit zou gaan (tenzij iemand een leuk optrekje met natuurgebied weet), zie ik het nut er niet van in om te gaan verhuizen.....
Arabesk schreef:Als er op je stal geroddel en gezeur is, ben je er vanaf zodra je weer op de fiets naar huis stapt. In zo'n woonproject, ben je niet van die ene irritante tut af.... want ze woont naast je
Pipo schreef:Ik denk dat veel mensen zich niet realiseren hoe zwaar het is om paarden aan huis te hebben. De verantwoording en het werk en daarnaast nooit meer weg kunnen van huis.