Ik vind het alleen zo zielig dat er op sommige helemaal niet is gestemd. Die paardjes moeten eigenlijk een bosssie peentjes krijgen als troost.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ladolcevita schreef:Ik vind het alleen zo zielig dat er op sommige helemaal niet is gestemd. Die paardjes moeten eigenlijk een bosssie peentjes krijgen als troost.![]()
Hackie schreef:Ah, gaaf Cayenne staat op mijn manege, het is echt een pracht veulentje
Mireille1970 schreef:Hackie schreef:Ah, gaaf Cayenne staat op mijn manege, het is echt een pracht veulentje
Stond
(staat nu in de opfok in een groep met volbloed arabieren bij The Kossack Stud)
Antoinette schreef:Alle winnaars natuurlijk gefeliciteerd, maar...uiteindelijk heeft iedereen met een gezond veulentje al het mooiste 'gewonnen'.
Ben benieuwd hoe al deze schatjes gaan uitgroeien
Kajanus schreef:Volgend jaar maar een topic van de BoktEnters van 2008
Antoinette schreef:Kajanus schreef:Volgend jaar maar een topic van de BoktEnters van 2008
Is goed!
Gaan we stemmen op de grootste naarling, dus: welke op dat moment het lelijkst is...neeee...aaaaahh, dat is zielug![]()
Citaat:Is goed!
Gaan we stemmen op de grootste naarling, dus: welke op dat moment het lelijkst is...neeee...aaaaahh, dat is zielug![]()
Kajanus schreef:Kajanus schreef:Volgend jaar maar een topic van de BoktEnters van 2008
Is goed!
![]()
Mireille1970 schreef:En ik heb hem op de wereld zien komenHackie schreef:Ah, gaaf Cayenne staat op mijn manege, het is echt een pracht veulentje
Stond
(staat nu in de opfok in een groep met volbloed arabieren bij The Kossack Stud)
Sorriso schreef:Telraampje gebruikt?