Ik vind het alleen zo zielig dat er op sommige helemaal niet is gestemd. Die paardjes moeten eigenlijk een bosssie peentjes krijgen als troost.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ladolcevita schreef:Ik vind het alleen zo zielig dat er op sommige helemaal niet is gestemd. Die paardjes moeten eigenlijk een bosssie peentjes krijgen als troost.![]()
Ik vind het ook erg zonde dat nog heel wat mensen maar 1 enkele stem uitbrengen. Misschien zijn dat vooral mensen die via een link op de verkiezing zijn gewezen. Dus bokkers: als je volgend jaar mensen vraagt of ze op je veulen willen stemmen, zeg er dan ook bij dat ze 2 stemmen mogen uitbrengen! (eventueel wel met vermelding van je naaste concurrenten..
) 
Hackie schreef:Ah, gaaf Cayenne staat op mijn manege, het is echt een pracht veulentje

Mireille1970 schreef:Hackie schreef:Ah, gaaf Cayenne staat op mijn manege, het is echt een pracht veulentje
Stond
(staat nu in de opfok in een groep met volbloed arabieren bij The Kossack Stud)
maar heb hem in iedergeval Real Life gezien dat wou ik er mee zeggen
Antoinette schreef:Alle winnaars natuurlijk gefeliciteerd, maar...uiteindelijk heeft iedereen met een gezond veulentje al het mooiste 'gewonnen'.
Ben benieuwd hoe al deze schatjes gaan uitgroeien
Kajanus schreef:Volgend jaar maar een topic van de BoktEnters van 2008
Antoinette schreef:Kajanus schreef:Volgend jaar maar een topic van de BoktEnters van 2008
Is goed!
Gaan we stemmen op de grootste naarling, dus: welke op dat moment het lelijkst is...neeee...aaaaahh, dat is zielug![]()
Citaat:Is goed!
Gaan we stemmen op de grootste naarling, dus: welke op dat moment het lelijkst is...neeee...aaaaahh, dat is zielug![]()
[/quote]
Kajanus schreef:Kajanus schreef:Volgend jaar maar een topic van de BoktEnters van 2008
Is goed!
![]()
Mireille1970 schreef:En ik heb hem op de wereld zien komenHackie schreef:Ah, gaaf Cayenne staat op mijn manege, het is echt een pracht veulentje
Stond
(staat nu in de opfok in een groep met volbloed arabieren bij The Kossack Stud)
.
Sorriso schreef:Telraampje gebruikt?