Plan om Okidoki te behouden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hilden1971

Re: Plan om Okidoki te behouden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 09:06

daniella74 schreef:
hilden1971 schreef:
U als FA zou moeten weten dat bij elke bv structuur gerommeld wordt ook bij de heer Zoer. Het is een kunst om dit bij de belastingdienst te achterhalen, en negen van de tien keer lukt dit niet. Zie alle bv`s op het adres van de heer Zoer.

Ik verdiep mij niet inhoudelijk in de zakelijke structuur van de heren Zoer en ik weet niet in welke milieu's u zich begeeft dus ik kan over beide verder niet oordelen. Ik vind het niet heel netjes van u dat u deze gegevens publiekelijk op Bokt zet aangezien deze gegevens toch uiteindelijk redelijk vertrouwelijk zijn en u het waarschijnlijk ook niet op prijs zou stellen als ik of een ander uw persoonlijke of bedrijfsgegevens bekend zou maken. Tevens schildert u de familie Zoer nu een beetje af als oplichters c.q. belastingfraudeurs en ik vind dat de beide heren deze publieke aantijgingen niet verdienen.

Deze gegevens komen zo van http://www.kvk.nl/handelsregister voor iedereen toegankelijk.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-11-07 11:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Privé-informatie verwijderd, is niet relevant.

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 10:33

Ik begrijp dat de gegevens van de KvK site zijn afgehaald en ik weet ook dat deze gegevens vrij opvraagbaa zijn maar ik blijf het niet netjes vinden dat u deze gegevens op Bokt zet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 11:46

Moderatoropmerking:
Even een huishoudelijke mededeling, het zou fijn zijn als iedereen goed quote. Je kan op Bokt niet über-quoten (dwz meer dan 3 quotes ineen plaatsen, maximaal 2 quotes) gewoon de middelste quote verwijderen en de quote-tags werken wederom. Zo is het voor iedereen duidelijk wie wat gezegd heeft.

Daarnaast heb ik privé-gegevens verwijderd, is niet relevant voor de discussie. SVP terug ontopic.

Space_nr1111

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 12:19

Wat is het toch naar dat er telkens weer negatieve verhalen en suggesties worden geplaatst betreffende de Familie Zoer. ( zelfs tot financiele bedrijfsinfo aan toe )
Gun deze mensen een vorm van respect en waardeer gewoon wat ze doen met Okidoki. Je hoeft bij IEDER mens je maar te bukken om de stok op te pakken om mee te slaan.
Als iedereen nu eens wat positiever tegen zijn medemens zou aankijken en elkaar zou accepteren en respecteren met al zijn goede en slechte kanten zou het leven een stuk vriendelijker, verdraagzamer en makkelijker zijn.
Laat Bokt a.u.b niet de "Prive of Story" worden. Je tast hierbij de kwaliteit van een mooi informatief forum aan en maakt er een goedkoop roddelblad van waar veel lezers zich vanaf zullen gaan keren.

racheldanst

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 20:21

Heel erg mooi!
Was echt super!