Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shennalover schreef:Ahh Ziieliig dán maar met ander paard meedoen op jumping:P wie gaan er allemaal naar Jumping amsterdam
casperrr schreef:Cayenne schreef:Mijn zoon heeft huilend de barrage gereden."
So hier kreeg ik me toch is even kippenvel bij
jeetje wat erg zeg
Shennalover schreef:Ahh Ziieliig dán maar met ander paard meedoen op jumping:P wie gaan er allemaal naar Jumping amsterdam
Cayenne schreef:Mijn zoon heeft huilend de barrage gereden."
miekjuhh66 schreef:Ook ik had er al van gehoord, maar het blijft een vrschrikkelijk verhaal, om te lezen al, al helmaal om mee te moeten maken denk ik.
Somige reactie's hiet zijn echt respectloos, heel jammer.
Familie Raaijmakers heel veel sterkteCayenne schreef:Mijn zoon heeft huilend de barrage gereden."
hier ook kippenvel..
maatje31 schreef:wel erg idd maar beetje overdreven reactie van de fam. raijmakers. als je het echt zooooo erg vindt dan hoor je bij zo een paard te zijn als die ontwaakt (juist om en tot bedaren te krijgen, jij bent de vertrouwenspersoon) Het zal wel erg zijn voor de portomonaie van de familie................
am_vanes schreef:maatje31 schreef:wel erg idd maar beetje overdreven reactie van de fam. raijmakers. als je het echt zooooo erg vindt dan hoor je bij zo een paard te zijn als die ontwaakt (juist om en tot bedaren te krijgen, jij bent de vertrouwenspersoon) Het zal wel erg zijn voor de portomonaie van de familie................
rare reactie zeg. ....
denk niet dat je daar over kunt oordelen en al helemaal niet veroordelen!
daniella74 schreef:VonDutch, als je met zo'n stelling komt moet je ook zeggen waarom dat dan zou zijn.