Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:De manege zou de delen dat ze door een woonwijk moeten wel even terug kunnen gaan daarna om het op te ruimen
Miss_Mustang schreef:ja das waar.
En nog een argument vóór de paardenpoep: Champignon kwekers betalen ervoor, terwijl je het nu gratis van de straat kunt halen, prachtig toch?
Jemilah schreef:Miss_Mustang schreef:ja das waar.
En nog een argument vóór de paardenpoep: Champignon kwekers betalen ervoor, terwijl je het nu gratis van de straat kunt halen, prachtig toch?
Maar niet in elke straat wonen Champignon-kwekers..
Pluizebolpum schreef:Vraag ik me af wat je met een paard te zoeken hebt op een speelplaats of zandbak....
Matsjo schreef:HannahFrouk schreef:Ik zie mij nog geen poepzak meenemen hoor. Ik heb o.a. een Belgisch trekpaard, daar komt per keer wel 10-15 kg uit. Zie je´t al gebeuren?
Dan zie ik je liever een poepzak meenemen dat dat je dat paard lekker die 10-15 kg op straat laat mestenVind ik wel een beetje veel van het goede
Jemilah schreef:Hmm, een zweep en schop ineen is misschien inderdaad een idee. Al denk ik niet dat deze dan nog zozeer kan worden gebruikt om je paard bij te tikken..
Isapaardje schreef:Volgens de boswachter in onze regio zorgt al die paardenmest in ons bos voor een verstoring van het ecologisch evenwicht.