Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:De manege zou de delen dat ze door een woonwijk moeten wel even terug kunnen gaan daarna om het op te ruimen
Miss_Mustang schreef:ja das waar.
En nog een argument vóór de paardenpoep: Champignon kwekers betalen ervoor, terwijl je het nu gratis van de straat kunt halen, prachtig toch?
Jemilah schreef:Miss_Mustang schreef:ja das waar.
En nog een argument vóór de paardenpoep: Champignon kwekers betalen ervoor, terwijl je het nu gratis van de straat kunt halen, prachtig toch?
Maar niet in elke straat wonen Champignon-kwekers..

Mooi niet dat ik mijn paard zo'n ding omhang. Doe liever wat aan de uitlaatgassen die het verkeer achterlaat, dat is toch veel hinderlijker als paardenpoep wat na 1 regenbuitje weer verdwenen is.
. Waar houden ze zich toch mee bezig zeg... Pluizebolpum schreef:Vraag ik me af wat je met een paard te zoeken hebt op een speelplaats of zandbak....
Matsjo schreef:HannahFrouk schreef:Ik zie mij nog geen poepzak meenemen hoor. Ik heb o.a. een Belgisch trekpaard, daar komt per keer wel 10-15 kg uit. Zie je´t al gebeuren?
Dan zie ik je liever een poepzak meenemen dat dat je dat paard lekker die 10-15 kg op straat laat mestenVind ik wel een beetje veel van het goede
Jemilah schreef:Hmm, een zweep en schop ineen is misschien inderdaad een idee. Al denk ik niet dat deze dan nog zozeer kan worden gebruikt om je paard bij te tikken..
...ook makkelijker trouwens om honden die niet naar ut baasje luisteren op andere gedachten te brengen
Isapaardje schreef:Volgens de boswachter in onze regio zorgt al die paardenmest in ons bos voor een verstoring van het ecologisch evenwicht.
...is dit zo'n klein bos dan....en al die auto's die erlangs razen en honden die er poepen...of worden er wekelijks 100en kilo's mest gedumpt in dat bos
Ik vind het er nogal vaag uitzien. En duur