Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hilden1971 schreef:sorry hoor, maar denk je nou echt dat dat paard denkt, hee maar dit wil ik niet, weet je wel wie ik ben? sorry maar kan hier alleen maar om lachen, als je moet, moet je, is er geen wc in de buurt, dan maar in de boks, man of vrouw wat maakt dat uit? dier kijkt niet vanuit een mens, hoe vaak moet dat nog gezegd worden?
india schreef:waar plassen jullie dan?????????????![]()
![]()
anneve schreef:Gek dat jullie het allemaal zo'n raar verhaal vinden. Dat is het echt niet hoor. Om maar een voorbeeld te noemen: ons drinkwater zit ook vol met prozac en aspirientjes - resten. (en nog 23 andere stoffen, volgens recent rapport van RIVM). Met ons eerste kopje koffie of thee 's ochtends krijgen wij die spullen dus binnen. En deze stoffen zijn via onze uitwerpselen, via het zuiveringsysteem zomaar weer terecht gekomen in ons water. De afbraak van stoffen kan buiten het lichaam heel erg traag zijn.
Voor Finadyne zijn alleen studies gedaan waarbij gezocht wordt naar waarden op MRL niveau: studies om de wachttijd (voor het mogen slachten van een paard) te bepalen. Een MRL is een bepaald (hele lage) concentratie. De FEI hanteerd de idiote nul-optie (dus elke concentratie, hoe laag ook, is fout): hoe beter de meetmethode hoe groter de kans dat je nog iets vindt. De meetmethodes worden alsmaar beter, en dat is nog zacht uitgedrukt. Wanneer is het laatste molecuul Finadyne weg: theoretisch duurt dit eindeloos: er wordt nl. per circulatie ronde (van het bloed) steeds een bepaald percentage van de aanwezige stof uitgefilterd!!!
Ik heb ook wel eens geplast in de stal, mannen plassen toch overal? Massa's mensen met hernia functioneren op pijnstillers trouwens.
Kortom, dit is geen onwaarschijnlijk verhaal. Ik zeg niet dat het perse waar is, maar je kunt dit zonder meer niet als een leugen afdoen.
Aken2006 schreef:Vandaar dat Alan Waldman sindsdien ook niet meer rijdt....??? Dat zegt hij in de krant. Als je iets heel graag wilt (misschien was dat voor hem starten in Lanaken?) zet je soms dingen op zij ook al komt dat de gezondheid niet ten goede. Ik kan het zelf weten. Had eens een botscheur in mijn kuitbeen opgelopen, verrekte van de pijn maar reed twee weken later toch mijn selectiewedstrijd (dressuur) die ik per se wilde rijden. Het was een verschrikking, maar de eerste prijs maakte een hoop goed. Kan voor Waldman toch ook zijn opgegaan?