Uit auto geknipt na val van paard

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sparky10

Re: Uit auto geknipt na val van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 13:06

nou hoop voor alle partijen dat het goed komt

Sun_Shine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 13:50

Ooh Wat erg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 14:35

Misschien vergoed de verzekering wel heel goed en heb je hierna een leuke nieuwere auto? Maar ik dacht dat iedereen toch wel weet dat met nektrauma je niemand mag verplaatsen?

Ik vind trouwens toch wel dat Postbus 51 wat vaker filmpjes mag laten zien hoe je moet handelen als eerste hulp bij ongeval.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 15:07

Citaat:
Misschien vergoed de verzekering wel heel goed en heb je hierna een leuke nieuwere auto?

Geloof me,verzekeringen vergoedden nooit zodanig dat je er op vooruit gaat... je mag echt allang blij zijn als je een vergelijkbare auto kan kopen.

Citaat:
Maar ik dacht dat iedereen toch wel weet dat met nektrauma je niemand mag verplaatsen?

De vraag is dus juist hoe duidelijk het was dat er sprake was van nektrauma! Want als die vrouw gewoon zelf overeind gekomen is en zelf heeft aangegeven dat alles goed was, ja, dan help je zoiemand toch???

Bovendien is het nog niet altijd zo makkelijk om ergens een ambu bij te krijgen. Heb wel meegemaakt dat we eerst de dokterswacht maar moesten bellen.... En die vinden dan doodleuk dat je iemand die van het paard is gestuiterd, enorme pijn in haar rug heeft, en een vreemd gevoel in haar been, nog wel in de auto kan voeren.... Boos!

Dus de vraag is hier voornamelijk hoe duidelijk er problemen waren.....

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 15:09

Ojee denk je iemand te helpen wordt je auto verknipt Bloos! Nouja wordt vast vergoed Ja Hopen dat het allemaal meevalt.

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 15:23

Ik ben ooit keihard van mijn paard gevallen met mijn hoofd op de stoeprand, buiten veel bloedverlies viel ik ook korte momenten weg. Ik was zelf al recht gaan zitten en dus zeiden de ambulance broeders, sta maar op en ga op de brancard zitten, daar aangekomen kreeg ik een kraag om want mijn nek kon best gebroken zijn, Ik heb toen heel hard gelachen en gelukkig was op de foto's te zien dat hij nog heel was, maar dan kun je van voorbijgangers al helemaal niet meer verwachten dat ze goed handelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 16:11

Ik heb eens een brommer tegen mijn auto gehad.Meisje had me niet zien staan.maar goed ,ze valt ook. Ze staat op en had wat pijn in haar arm,ik heb haar toen ook in de auto gezet en de politie gebeld.Dan ga je toch ook niet denken ze kan wel een nekletsel hebben of zoiets?Of ,kind wacht maar even op straat,stel dat ze mijn auto moeten open knippen.

amorlover1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 17:41

het zal je auto maar wezen.
Hoop dat het goed komt met beide partijen

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 21:37

heel veel sterkte voor slachtoffer maar ook voor het paard!! hoop dat alles weer goed op zijn pootjes terecht komt Lachen

stephanie09

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 18:02

toch zou ik de mensen dankbaar zijn ze hebben toch wel een beetje hulp verleend;) en hopelijk is alles goed daar wel vervelend voor je auto;) maar dat hebben ze er vast wel voor over