Update Anky’s been

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Update Anky’s been

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-07 13:09

Haha! Het zijn echt altijd dezelfde mensen die in dit soort topics om de hoek komen kijken. Blijkbaar zit het toch erg hoog.
Als Jeroen Dubbeldam morgen zijn been breekt, dan staat het hier ook hoor, wees maar niet bang Lachen

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 13:10

Het zijn ook dezelfde mensen die het nodig vinden in de verdediging te schieten terwijl het hoofdpersoon als persoon helemaal niet wordt aangevallen!
Bijzonder.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 13:11

Hoog zit het bij mij niet echt Haha! (weet niet of je onder andere ook mij bedoelde?)

Maar ik geloof je best hoor Cayenne dat, dat hier zou komen Ja Als ik de door jouw geposte nieuwsberichten zie ben ik daar niet bang voor Haha!

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-07 13:13

detour schreef:
Het zijn ook dezelfde mensen die het nodig vinden in de verdediging te schieten terwijl het hoofdpersoon als persoon helemaal niet wordt aangevallen!
Bijzonder.

Nee hoor, ik schiet niet in de verdediging. Zie jij dat ergens in dit topic? Lachen
Ik heb dit topic geplaatst, en dan lees ik uiteraard ook de reacties, en dit is wel erg opvallend Lachen

Met het oog op de belangrijke wedstrijden die straks gaan komen is het van belang dat ze beter is ja, en dat het nieuws iemand niet aan staat, wil natuurlijk niet zeggen dat het niemand aan staat Lachen

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 13:40

Cayenne schreef:
Haha! Het zijn echt altijd dezelfde mensen die in dit soort topics om de hoek komen kijken. Blijkbaar zit het toch erg hoog.
Als Jeroen Dubbeldam morgen zijn been breekt, dan staat het hier ook hoor, wees maar niet bang Lachen

Gaan we weer zo beginnen? Elke keer als ik ergens op reageer heb jij dezelfde reactie.
Volgens mij is Bokt een openbaar forum waar iedereen op een topic mag reageren of dat jou nu wel of niet aanstaat.

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 13:41

Met het oog op de belangrijke wedstrijden die straks gaan komen is het van belang dat ze beter is ja, en dat het nieuws iemand niet aan staat, wil natuurlijk niet zeggen dat het niemand aan staat

Vind je het slim dat ze doorreed met haar blessure?
Vind je dat het voor elke topruiter even erg is als ze iets oplopen?
Vind je niet dat het het risico van de sport is?

Als Anky volgende week verkouden is, wordt daar dan ook een topic van gemaakt?...

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 13:51

Wat een kinderachtig gedoe, detour. Misschien kun je beter een lijstje maken van onderwerpen die jou aanspreken en waarover op Bokt mag worden gesproken? Volgens mij is het toch vrij eenvoudig om dit topic de rug toe te keren, hoor, als je het zo vervelend vindt. Ik sluit me trouwens volledig aan bij Capserr; vaak genoeg zie je topics voorbij komen waarin wordt gemeld dat Meisje X van Pony Y is gevallen en daarbij een kootje in haar linkerpink heeft gekneusd. Vaak wordt dit dan gevolgd door página's met "steunbetuigingen". Typisch dat dat dan wel "mag".
Rot voor Anky en hopelijk is het snel over, ik zie haar graag rijden en het lijkt me een aardig en nuchter persoon.

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 13:53

Het is maar net wat je kinderachtig vindt, daarin verschillen we duidelijk van mening. Als je op een topic over Anky op een andere manier reageert dan het geeikte wordt het afgekraakt; kennelijk is het erg moeilijk om op een nuchtere wijze te kijken naar het voorval.

Maar goed hoor, er kan altijd geleerd worden, niet waar? Knipoog

Laten we hopen dat ze niks meer oploopt want de tissues zullen inmiddels zo ongeveer uit de schappen zijn weggegapt...

Helaas heb ik op andere topics met blessureleed niet zoveel overdreven betrokkenheid gezien want dan zou er idd sprake zijn van meeleven dat voor iedereen geldt.
Verschil zou er niet mogen zijn in mijn ogen.

Cayenne, zou je mijn vragen kunnen beantwoorden ipv terug te wijzen? Ben echt benieuwd naar jouw mening.
Laatst bijgewerkt door detour op 23-10-07 13:56, in het totaal 1 keer bewerkt

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 13:56

Maar topics over Anky schijnen niet te "mogen", want dan komen er direct reacties van mensen die vraagtekens zetten bij het nut van een topic. Vilgens mij geldt dat dan voor negen van de tien topics. Als iemand nu een topic wil openen hierover en jij vindt dat flauwekul, dan haal je daar toch je schouders over op? Voor sommigen schijnt de naam "Anky" als een rode lap op een stier te werken.

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 13:59

Volgens mij is het precentage "?" erg klein, hoor, chevax.
Topics mogen altijd geopend worden toch? Maar op de reacties die in mijn ogen echt overdone zijn zou ik niks mogen zeggen?
Da's wel triest idd van die rode lap; ook deze mensen zou wat meer nuchterheid niet misstaan. Knipoog

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 14:29

detour schreef:
Helaas heb ik op andere topics met blessureleed niet zoveel overdreven betrokkenheid gezien want dan zou er idd sprake zijn van meeleven dat voor iedereen geldt.
Verschil zou er niet mogen zijn in mijn ogen.

Verschil is er of het er mag zijn of niet. Leg je erbij neer Haha!
En als je het niet zint, ga je naar een ander topic Pling
IMO begint het nu meer op zeiken te lijken. Doei, doei

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 14:33

Superwoman, dus als je jouw mening niet deelt dan rot je maar op van Bokt zeg je nu feitelijk. Lijkt mij niet dat jij daar over gaat of iemand wel of niet welkom is op Bokt. Beetje flauwe reactie van je met de doei doei smiley erbij.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 14:34

Wat je trouwens een mening noemt Scheve mond
Goed het is een mening, maar ik snap haar hele punt niet.
Ze maakt een heel drama over een paar reactie's Verward

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 14:40

casperrr schreef:
Wat je trouwens een mening noemt Scheve mond
Goed het is een mening, maar ik snap haar hele punt niet.
Ze maakt een heel drama over een paar reactie's Verward

Hoi casperrr, het komt er eigenlijk op neer dat ik me verbaas over de laatste Anky topics, die doorspekt zijn van drama terwijl het relatief gezien best goed gaat met haar!

Dan denk ik idd: Doe ff realistisch, elke sporter kan zich bezeren!!

Waarom A (en dat is niet haar schuld) zoveel meer en overdreven betuttelende reacties krijgt dan anderen vind ik echt bizar. Dat SW dan suggereert dat dat met haar status en medialles te maken heeft vind ik helemaal idioot.

Dus: Anky zal best een aardige mevrouw zijn, ze heeft mooie blauwe ogen en mooie paarden.
Daar zijn er echter meer van.

dat maakt haar niet belangerijker dan andere mensen c.q. ruiters.

That's all.

Een beetje meer inzicht, nuchterheid en begrip zou wat meer op zijn plaats zijn.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 14:43

Wélke overdreven buttelende reactie's heb je het over?
Als ik zo is de topics lees staat er alleen maar 'wat vervelend voor haar' 'ik hoop dat ze snel geen last meer heeft' 'ik wens haar veel beterschap!'
En dat noem jij een ophef maken over haar?
De enigste die hier een enorme ophef maakt ben jij!

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 14:51

casperrr schreef:
Wélke overdreven buttelende reactie's heb je het over?
Als ik zo is de topics lees staat er alleen maar 'wat vervelend voor haar' 'ik hoop dat ze snel geen last meer heeft' 'ik wens haar veel beterschap!'
En dat noem jij een ophef maken over haar?
De enigste die hier een enorme ophef maakt ben jij!

Weet je, blijf je vooral opwinden. Ik heb gezegd hoe ik erover denk en val daarbij niemand in persoon aan op de wijze waarmee jij je uitdrukt.

Ik wens je daarom veel suc6 verder en cayenne; jammer dat je niet hebt gereageerd op mijn vragen.

Veel plezier hier verder, dames!
Doei, doei

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 14:53

Goh grappig dat jij zo kan oordelen dat ik me eigen aan het opwinden ben, zit toch doodrustig met een kop thee achter mijn laptop Haha!

Met jouw valt toch niet te discussiëren, dus hierbij ook een Doei, doei Knipoog

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 15:21

Cayenne schreef:

En dan wens ik ook Jeroen van harte beterschap, maar aangezien dit topic Anky betreft:

Anky, sterkte met je been, hopelijk zit je snel weer optima forma in het zadel!

bbje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 15:26

Huh wat een gedoe om niks. Ik zeg vervelend voor Anky en beterschap. Zou ik tegen ieder ander trouwens ook zeggen hoor. Ik weet wat het is om een blesure te hebben die langer duurt. Ik zit zelf nog met de gevolgen van een gebroken rug duurt nog wel een maand voor dat ik er weer op mag! Baal, baal, baal

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 15:41

ik vind het wel knap dat ze dan toch door zet en toch nog in helsinki kwam rijden. Vind het echt een pluim waard!

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 17:29

Moet even kwijt dat ik dit een belachelijk topic vind om op VN te zetten...

Wat is het volgende? Dat Anky of Jeroen of wie dan ook een puist op zijn kont heeft? Plaats liever echt nieuws.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-07 17:43

Nagelbijten / Gniffelen al 3 pagina's?
Je mag het best een minder topic vinden hoor, maar anderen weer niet, en zo blijven de meningen gelukkig verdeeld.

Advies: Wanneer je het geen interessant topic vind, kun je verder zoeken naar een ander topic Lachen

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 17:44

Cayenne schreef:
Je mag het best een minder topic vinden hoor, maar anderen weer niet, en zo blijven de meningen gelukkig verdeeld.

Advies: Wanneer je het geen interessant topic vind, kun je verder zoeken naar een ander topic Lachen

Maar je kan er zo moeilijk omheen kijken omdat het groot op de voorpagina staat.... Knipoog

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 17:45

Wat vervelend voor haar!, ik hoop dat het snel beter gaat!

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-07 17:47

bromfiets schreef:
Cayenne schreef:

Maar je kan er zo moeilijk omheen kijken omdat het groot op de voorpagina staat.... Knipoog

Tesamen met zo'n 70 andere items die evengroot op VN staan Haha!
Ik hou 39 sites in de gaten, dus wat dat betreft komt er vanzelf wel weer wat bij hoor Lachen