Als Jeroen Dubbeldam morgen zijn been breekt, dan staat het hier ook hoor, wees maar niet bang

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
detour schreef:Het zijn ook dezelfde mensen die het nodig vinden in de verdediging te schieten terwijl het hoofdpersoon als persoon helemaal niet wordt aangevallen!
Bijzonder.
Cayenne schreef:Het zijn echt altijd dezelfde mensen die in dit soort topics om de hoek komen kijken. Blijkbaar zit het toch erg hoog.
Als Jeroen Dubbeldam morgen zijn been breekt, dan staat het hier ook hoor, wees maar niet bang
detour schreef:Helaas heb ik op andere topics met blessureleed niet zoveel overdreven betrokkenheid gezien want dan zou er idd sprake zijn van meeleven dat voor iedereen geldt.
Verschil zou er niet mogen zijn in mijn ogen.
casperrr schreef:Wat je trouwens een mening noemt
Goed het is een mening, maar ik snap haar hele punt niet.
Ze maakt een heel drama over een paar reactie's
casperrr schreef:Wélke overdreven buttelende reactie's heb je het over?
Als ik zo is de topics lees staat er alleen maar 'wat vervelend voor haar' 'ik hoop dat ze snel geen last meer heeft' 'ik wens haar veel beterschap!'
En dat noem jij een ophef maken over haar?
De enigste die hier een enorme ophef maakt ben jij!
Cayenne schreef:Als Jeroen Dubbeldam morgen zijn been breekt, dan staat het hier ook hoor, wees maar niet bang
Cayenne schreef:al 3 pagina's?
Je mag het best een minder topic vinden hoor, maar anderen weer niet, en zo blijven de meningen gelukkig verdeeld.
Advies: Wanneer je het geen interessant topic vind, kun je verder zoeken naar een ander topic
bromfiets schreef:Cayenne schreef:al 3 pagina's?
Je mag het best een minder topic vinden hoor, maar anderen weer niet, en zo blijven de meningen gelukkig verdeeld.
Advies: Wanneer je het geen interessant topic vind, kun je verder zoeken naar een ander topic
Maar je kan er zo moeilijk omheen kijken omdat het groot op de voorpagina staat....