Jeetjemina, dit is het magerste paardje wat ik ooit gezien heb! Vel over been... Hoe kunnen ze ?! Arm beestje, ik hoop dat er nog wat voor het dier gedaan kan worden en zo niet dat het zo snel mogelijk uit haar lijden verlost wordt...
De mensen die dit hebben gedaan zijn het dood slaan niet waard, vuile vieze stinkende ratten dat sommige mensen ook kunnen zijn echt afschruwelijk voor dit paardje en moet je kijken hoe vermagerd ie is echt afschruwelijk
phoeh ik wordt hier een beetje onpasselijk van... hoop dat ze d'r bovenop krijgen en nog een leuk plekje voor haar vinden, waar ze wat jaartjes kan grazen
Wat verschrikkelijk, dit is ook 1 van de magerste paarden die ik ooit gezien heb. Ik woon zelf in Dordrecht, ik heb de fotos bekenen maar ken het beestje niet.
Ik woon daar vlakbij (volgens mij is de eerste foto genomen op de Rijksstraatweg) maar ik heb deze pony ook echt niet gezien.. Echt ontzettend sneu , hoop dat ze er bovenop gaat komen
Dat je dan je dank na al de jaren hard werken! Mensen blijven me verbazen, of liever gezegd teleurstellen. Arm beest, hoop dat je haar er bovenop kunnen helpen en dat ze een goede thuis krijgt waar ze haar oude dag lekker op een weliand mag doorbrengen...!
:O wat vreselijk zeg niet geweten dat een paard zo mager kon worden zonder ook maar dood te gaan niet normaal gewoon dit heb ik dus nog nooit gezien he zo vreselijk en ik maar denken dat dit alleen in van die 3e wereld landen gebeurde nou niet dus .....
Jemig zeg! Dit is echt absurd. Dat iemand een dier zoiets aan kan doen. Verschrikkelijk! Helaas ken ik het dier niet, ik hoop dat het in ieder geval nog goedkomt en dat degene die dit gedaan heeft ervoor zal boeten!