pol013 schreef:Ik heb geen heel duidelijk signalement voor je wat uiterlijk betreft maar misschien heb je hier iets aan:
Hij praat met veel 'moeilijke woorden'. Dat valt echt op als je met hem praat.
Daarnaast ging het bij mij als volgt: Ik belde hem op naar aanleiding van een advertentie voor pensionstalling. Ik zou ongeveer om 2 uur daar zijn. Hij vroeg naar mijn telefoonummer.
Hij belde me om 2 uur meteen op waar ik bleef en had ondertussen ook mijn telefoonnummer al getraceerd via internet naar de woonplaats van mijn voorganger (telefoon over genomen van collega). Daar stelde hij dan ook meteen een vraag over, want dat nummer kwam niet uit de buurt.
Tijdens het gesprek kreeg ik heel erg het gevoel dat hij me erg naar de mond praatte. Hij bleef ook maar steeds hameren op de mogelijkheid tot doortrainen van mijn paard. Hij vroeg ook vrij specifiek naar waar het dier nu stond.
Ik kreeg hele verhalen te horen over de plannen die ze hadden met de accomodatie. Ik kreeg een hele rondleiding door de stallen met daarbij een hele uitwijding over alle paarden die ze daar in training hadden staan. De paarden kwamen niet echt overeen met de grote verhalen die hij vertelde. Het waren gewoon vrij doorsnee paarden.
Hij heeft me naar aanleiding van dit bezoek meerdere malen gebeld om te vragen of ik al wist of ik er wilde komen staan. (ik had nog even een andere motivatie om hem aan het lijntje te houden omdat ik inmiddels wel wa lucht had gekregen van wie hij echt was)
Al met al kreeg ik de kriebels van deze man en zijn manier van doen.
i
k weet het, een heel verhaal maar misschien dat iemand ooit iets herkent aan dit relaas en zich twee keer achter zijn oren krabt voordat ze zomaar ingaan op deze man.
Polo, maar hoe ziet hij er dan uit? Kun je zijn postuur beschrijven en gezicht? Ik kan het filmpje niet zien en ben wel benieuwd, je weet maar nooit.