Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:stond bij dat vijfertje in het midden, bij een paar fryse veulens en een belg in de buurt, het was een few spot hengstje een enter maar leek meer op een veulen schat hem nu tog al wel 1.30 mischien ook iets kleiner of groter zijn moeder is in ieder geval 1.65 en zijn vader 1.58 dus hij zal rond de 1.60 worden. Zit vol papier bij en alles, maar zal morgen wel een foto plaatsen snap echt nie dat mense zo wreed kunne zijn!
Citaat:Hey sapje dat was ik ik wou hem kopen en toen liepen ze weg, ik ben der gewoon achteraan gerent en met succes. De moeder is van peru's stabels daar is hij ook geboren weet zo ff niet hoe de merrie heet, alleen morgen krijg ik het papier weer als hij word afgeleverd de vader is:
Taro af Boruplund NAS 308 Stb pres(s)
SapjeV schreef:Citaat:Hey sapje dat was ik ik wou hem kopen en toen liepen ze weg, ik ben der gewoon achteraan gerent en met succes. De moeder is van peru's stabels daar is hij ook geboren weet zo ff niet hoe de merrie heet, alleen morgen krijg ik het papier weer als hij word afgeleverd de vader is:
Echt super dat je je ingezet hebt voor dit paard!
De afstamming is iig niet verkeerd (Taro is de opa van 1 van mijn pony's).
Ik meende dat er meerde paarden die van peru's stables afkomstig waren en door hun verkocht zijn, zwaar verwaarloosd in beslag zijn genomen door de dierenbescherming. Zelf hebben ze de hengst Sammy weer terug gekregen, welke er ook niet best aan toe was. Zij zullen het vast ook fijn vinden om te weten dat een fokproduct van hun, nu toch goed terecht is gekomen. Het is toch erg wat mensen mankeert om een dier zo te verwaarlozen![]()
Ik hoop dat je "ons" op de hoogte gaat houden van zijn ontwikkeling (ik ga er van uit dat het goed komt met hem!) en dat het een leuk en vriendelijk paard zal worden.
Ik ben iig blij!
guenivere schreef:Ik heb vandaag een zielig kneusje mee genomen van de markt, het verbaasde me dat de aid hem nog niet eens meegenomen had! Zal morgen wel een foto plaatsen, hij word hier morgen thuis gebracht. Zal hem in link zetten want ik denk dat sommige mensen het niet aankunnen zien, denk maar aan een brooke hospital paardje en daar overdrijf ik niet bij. Het is een enter hengst, morgen zal ik fotos maken als hij bij mij aan komt. Hij word morgen bekapt, en donderdag komt de dierenarts ook langs, verder krijgt hij gelijk een vitamine spuit en een wormekuur, goed aan het hooi en hope dat het maar snel een mooie grote kerel mag worden!
guenivere schreef:Hey sapje dat was ik ik wou hem kopen en toen liepen ze weg, ik ben der gewoon achteraan gerent en met succes. De moeder is van peru's stabels daar is hij ook geboren weet zo ff niet hoe de merrie heet, alleen morgen krijg ik het papier weer als hij word afgeleverd de vader is:
geb 29 augustus 1990
kleur Bruin panterbont
stokmaat 1.58 m
Fokker Nielsen, Denemarken
Eigenaar L.v Belkum, Lieren
Station L.v Belkum, Lieren
Status In 2005 voor het leven goedgekeurd met 2e premie
Hij heeft vol papier en is zwart few spot, ik weet dat hij een lange weg te gaan heeft, maar met veel geduld en een goede verzorging komen we er wel!!
guenivere schreef:Hey sapje dat was ik ik wou hem kopen en toen liepen ze weg, ik ben der gewoon achteraan gerent en met succes. De moeder is van peru's stabels daar is hij ook geboren weet zo ff niet hoe de merrie heet, alleen morgen krijg ik het papier weer als hij word afgeleverd de vader is:
geb 29 augustus 1990
kleur Bruin panterbont
stokmaat 1.58 m
Fokker Nielsen, Denemarken
Eigenaar L.v Belkum, Lieren
Station L.v Belkum, Lieren
Status In 2005 voor het leven goedgekeurd met 2e premie
Hij heeft vol papier en is zwart few spot, ik weet dat hij een lange weg te gaan heeft, maar met veel geduld en een goede verzorging komen we er wel!!
Jaduuh schreef:Dat verbaasd me, ik had juist het idee dat er dit jaar veel minder paarden waren dan voorheen!
Citaat:Heeft niemand die uitgemergelde schimmel gezien (ong 1,60)? Stond ook bij het vijvertje. Kon de eigenaar helaas niet vinden, anders had ik hem de huid vol gescholden. Dit was ook zeker een "brooke" paardje.