Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sansje schreef:Metall schreef:Goede kwaliteit film!!!
En ze is nu ook konigin der zandhazen(sorry moest even
)
Volgens mij mag je van een topruiter toch wel verwachten dat ze op haar paard blijft zitten en niet de 1e beste keer er af vliegt!
Nou als jij dit al de eerste beste keer noemt... dan zou ik jou graag wel zo eens in de rondte willen zien vliegen... waarom zo negatief...
Cayenne schreef:Organisator van Paard & Passie Fred Maring laat in een reactie weten dat de bodem nog afgevlakt was voor het optreden van Van Grunsven, waardoor de grond ,,absoluut niet slecht was''. Bovendien vond het incident volgens hem niet plaats toen Van Grunsven zo luidruchtig werd toegejuicht, maar op het moment dat zij het publiek zelf toesprak.
Citaat:Als jij op concour komt en dit gebeurd met een B( of andere klasse) ruiter dan zeg jij ook "gaat toch thuis even veder oefenen en dan loop je ook te schelden omdat jij uit je concentratie gehaald word... en omdat anky "top"ruiter is mag dat niet gezegd worden?? Sorry maar dat gaat erbij mij niet in!!! Niets negatief bedoeld maar wissel de werkelijkheid niet in voor je dromen dat anky onaanraakbaar is!!!
Barmat schreef:Ik vind het echt sneu voor Anky
Ik denk dat het geen geheim is dat Anky zichzelf geen held noemt, dit is niet goed voor haar zelfvertrouwen, ik vind het dan ook heel naar dat de organisatie het gooit op de schuld van Anky zelf, terwijl inderdaad duidelijk te merken is dat Nelson uit zn dak ging nadat het publiek begint te juichen.
Heel naar, dit moet moet maar weer zien te verwerken en aan de kant weten te zetten om dóór te kunnen. Ook toppers kunnen vallen zie je maar, en ook toppers kunnen bang zijn.
Anky sterkte!
PS wat een belachelijke reactie aan het einde van het filmpje: "hihihihihi, ik heb het op film jongens" hoezo leedvermaak? :(
sokje87 schreef:Citaat:Als jij op concour komt en dit gebeurd met een B( of andere klasse) ruiter dan zeg jij ook "gaat toch thuis even veder oefenen en dan loop je ook te schelden omdat jij uit je concentratie gehaald word... en omdat anky "top"ruiter is mag dat niet gezegd worden?? Sorry maar dat gaat erbij mij niet in!!! Niets negatief bedoeld maar wissel de werkelijkheid niet in voor je dromen dat anky onaanraakbaar is!!!
Als ik op concours kom en een paard loopt zo te bokken als Nelson deed loop ik niet te schelden op die ruiter. Ook dan zou ik het erg knap vinden als hij/zij erop blijft zitten.
Mijn paard is van nature erg braaf, maar het soms ook uitbarstingen met van die ronde geitesprongen.. Daar hou je niks aan, niet als beginneling en niet als topruiter.
Barmat schreef:Ik vind het echt sneu voor Anky
Ik denk dat het geen geheim is dat Anky zichzelf geen held noemt, dit is niet goed voor haar zelfvertrouwen, ik vind het dan ook heel naar dat de organisatie het gooit op de schuld van Anky zelf, terwijl inderdaad duidelijk te merken is dat Nelson uit zn dak ging nadat het publiek begint te juichen.
Heel naar, dit moet moet maar weer zien te verwerken en aan de kant weten te zetten om dóór te kunnen. Ook toppers kunnen vallen zie je maar, en ook toppers kunnen bang zijn.
Anky sterkte!
PS wat een belachelijke reactie aan het einde van het filmpje: "hihihihihi, ik heb het op film jongens" hoezo leedvermaak?
sokje87 schreef:Citaat:Als jij op concour komt en dit gebeurd met een B( of andere klasse) ruiter dan zeg jij ook "gaat toch thuis even veder oefenen en dan loop je ook te schelden omdat jij uit je concentratie gehaald word... en omdat anky "top"ruiter is mag dat niet gezegd worden?? Sorry maar dat gaat erbij mij niet in!!! Niets negatief bedoeld maar wissel de werkelijkheid niet in voor je dromen dat anky onaanraakbaar is!!!
Als ik op concours kom en een paard loopt zo te bokken als Nelson deed loop ik niet te schelden op die ruiter. Ook dan zou ik het erg knap vinden als hij/zij erop blijft zitten.
Mijn paard is van nature erg braaf, maar het soms ook uitbarstingen met van die ronde geitesprongen.. Daar hou je niks aan, niet als beginneling en niet als topruiter.
Sjoert schreef:Vorige week tijdens de clinic liep ze al niet "rad" zoals ze dat zelf noemde. Dit naar aanleiding van de val van Painted Black. Nu dit weer.
Zo op het filmpje te zien was het een best nare smak zeg en bleef ze imo nog lang zitten ook.
Ik doe het haar niet na.
Metall schreef:Als jij op concour komt en dit gebeurd met een B( of andere klasse) ruiter dan zeg jij ook "gaat toch thuis even veder oefenen en dan loop je ook te schelden omdat jij uit je concentratie gehaald word... en omdat anky "top"ruiter is mag dat niet gezegd worden?? Sorry maar dat gaat erbij mij niet in!!! Niets negatief bedoeld maar wissel de werkelijkheid niet in voor je dromen dat anky onaanraakbaar is!!!
detour schreef:Zou een ieder die hier commentaar geeft op de reactie van het meisje dat filmde dan naar Anky toegesneld zijn?..
Ik vraag het me af...