Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hilden1971 schreef:liezzie schreef:ik was er niet bij en kan er niet over oordelen. dat kan niemand hier op bokt, want niemand stond er bij. Ik blijf achter coby staan omdat ik weet hoe ze traint en dat is absoluut geen dierenmishandeling. Ze traint haart paarden goed en met respect. Anders kom je ook niet op dit nivo
ik ben het helemaal met je eens. De onderzoeken van de FEI hebben aangtoond dat het geen kwaad kan voor het dier mits uiteraard alleen op het niveau van pro`s en niet van de huis tuin en keuken ruiter.
Daar komt nog bij dat power and paint net gekeurd is voor de verkoop en goed gekeurd is bevonden dus ook ik vind dat veel bokkers hoog van de toren blazen.
imke schreef:Het is gewoon flink "baalen"
Skitter schreef:imke schreef:Het is gewoon flink "baalen"
Dat iemand het vastgelegt heeft ja..
hilden1971 schreef:De onderzoeken van de FEI hebben aangtoond dat het geen kwaad kan voor het dier mits uiteraard alleen op het niveau van pro`s en niet van de huis tuin en keuken ruiter. (...)
blondje053 schreef:Het maakt toch niet uit op wat iemand voor niveau rijd...
Vind het gewoon niet kunnen..
ons werd altijd geleerd dat je het niet zo kort mag doen..
mag dan wel een huis tuin en keuken ruiter zijn
maar ik heb zo wel mijn eigen ideen wat wel en niet kan.
en ik vind dit niet kunnen
Julia_14 schreef:blondje053 schreef:Het maakt toch niet uit op wat iemand voor niveau rijd...
Vind het gewoon niet kunnen..
ons werd altijd geleerd dat je het niet zo kort mag doen..
mag dan wel een huis tuin en keuken ruiter zijn
maar ik heb zo wel mijn eigen ideen wat wel en niet kan.
en ik vind dit niet kunnen
Dat maakt zeker wel wat uit!! Het is toch belachelijk dat iemand zoals Coby, die er heel wat jaren ervaring op hoog niveau heeft opzitten, dit laat gebeuren? En dan achteraf "Oh ja maar het was maar een minuutje ofzo hoor". Dit hele gebeuren had in eerste instantie gewoon helemaal niet moeten plaatsvinden, minuut of halfuur, whatever, dit kan gewoon niet! En tuurlijk bij de zogenaamde 'huis tuin en keuken ruiter' is dit net zo erg. Wanneer een meisje van 11 haar welsh pony zo longeert, terwijl ze er net een jaartje pony rijden op heeft, heeft ze iig nog het excuus dat ze gebrek heeft aan ervaring en begeleiding (hoewel hier natuurlijk ook genoeg over te zeggen valt). Dat dit gebeurt bij een ruiter als Coby van Baalen (en ook Angela Krooswijk, die is toch zeker ook niet debiel!), daar is gewoon geen enkel goed excuus voor te bedenken.
edit; je zegt dat je je eigen ideeen hebt over wat wel en niet kan; zouden die twee dat dan ook niet moeten hebben?
Tiessie schreef:En ik krijg pijn in mijn buik van het lachen van al die 'woeste' reacties hier! Save Power and Paint!!
Farouche schreef:Tiessie schreef:En ik krijg pijn in mijn buik van het lachen van al die 'woeste' reacties hier! Save Power and Paint!!
lachen man...
sporter schreef:@sexy_back
goh dat noem ik nog eens een goede reden om tegen haar manier van trainen te zijn![]()
@kelly
Nee dat beweer ik dus juist niet!! Maar ik ben ook open minded genoeg om te bedenken dat omdat ik zover van dat nivo af sta zij er misschien wel iets meer verstand van heeft dan ik. En verder niet alles wat er slecht uit ziet is ook slecht, volgens mij is al eerder het voorbeeld genoemd van het strekken en rekken van een turner.
Kaas stinkt dus dat is slecht voor je. Dat is een beetje jou manier van dingen beredeneren