Anky valt van paard tijdens clinic *update in beginpost*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Esmeralda

Re: Anky valt van paard tijdens clinic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 18:47

denkt dat er bijna niemand een enorm bokkend fris paard uitblijft blijft zitten.
Waarom mag Ankie nou niet ongestoort van haar paard af vallen, omdat ze Ankie is. Kom op, het is gewoon een mens die leuk rijdt ( okey erg goed Cool ) maar bovenal is ze een moeder van 2 koters en dat geeft je te denken. Bloos
Hopelijk houdt ze niet teveel last van been

Anne_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 18:48

Elzepelze schreef:
Wat was haar eigen commentaar eigenlijk?
Nouja, commentaar.. Kan me voorstellen dat je wel kunt janken

Ja hier ben ik ook wel benieuwd naar, neem aan dat ze er wel iets over zei toen ze er weer opzat.

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 18:49

Jeetje, zoiets is echt niet leuk
Maarja, je doet er helaas niks aan

Liezzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 18:49

alleen der zweep houdt ze wel raar hoor Bloos

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-07 18:50

germie schreef:
Ja, en die 2 dagen heeft dat paard zeker op stal gestaan? Sorry hoor, maar dan longeer je eerst even.
Het is een lange reis van Erp naar het noorden, dus dat een paard wat vrolijk kan zijn is niet zo gek, maar ik heb geen enkel ander paard gezien dat zo reageerde. De paarden van Christa en Emmelie waren ook gewoon rustig, eentje reageerde wel even, maar zij hadden het goed voor elkaar. Ook Universeel liep gewoon heel erg netjes. En dan heb je het wel over ruiters die ook gewoon zeer goed rijden.
Het is natuurlijk wel pech voor haar, en ze viel inderdaad raar in die hoek, maar het valt mij wel op dat het altijd haar paarden zijn die van die uitspattingen hebben.

ja maar die andere paarden hadden die dag ervoor ook al bij Paard&Passie gelopen, Anky was net een uur terug uit Oslo waar ze concours had gehad, dus Nelson had de ring daar ook nog niet gezien, en tsja buiten longeren op het harde, daar gaat de frisheid van een paard niet echt mee weg lijkt mij.
dat was wel een nadeel aan P&P, dat er geen losrij ring was.

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 18:50

Liezzel schreef:

Ja vind je het raar als je probeert een bokserenade uit te zitten?

Sommige reacties hier zijn echt ongelofelijk.

Payal

idd mensen, niet zo zeuren. iedereen die al een tijdje rijdt is er wel een x afgevallen.. en onthoud, ze is dressuurkampioene, geen rodeokampioen Knipoog

Anoniem

he jakkes.. de opmerking dat het eigen schuld is, slaat nergens op, dit kan iedereen gebeuren..

Keukenkast

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 18:51

missmiekie schreef:
Liezzel schreef:

Ja vind je het raar als je probeert een bokserenade uit te zitten?

Sommige reacties hier zijn echt ongelofelijk.

En daar kijk jij nog raar van op? Tong uitsteken

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 18:51

Liezzel schreef:

en waar hou jij hem als je op zo,n paard zit?? Ga je dan denken aan je houding ect.

**een paard is een paard, levend dier met een eige wil. Ook al is het beest nog zo getraint.
Ook al staat het bij Ankie op stal of bij de boer op de hoek, dit kan altijd gebeuren. Het zijn geen robots**( dit niet tegen jou he Liezzel, maar algemeen)

lorelei

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 18:52

wat oordeeld iedereen hier toch lekker makkelijk over een ander terwijl ze er zelf niet bij waren.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Liezzel schreef:

Waar zie jij een zweep? Op de tweede foto zie je iets op de achtergrond wat niet eens in de buurt van de arm van Anky komt Lachen

Yaka

Cayenne schreef:
Jumpie schreef:
ik heb het zien gebeuren was erbij .. Ik had me nog wel zo verheugd op de clinic Huilen .. Maar jullie zegen nu wel ow wat sneu enz. Maar dit x lag het ook een beetje aan haar zelf,, toen ze binnekwam rijden d8 ik erest dat het anky neit eens was..ze zad heel onzeker op de paard er naar voren enz.. Waardoor het paard waarschijnlijk schro.. Natuurlijk vind ik het ook wel sneu voor haar, maar ik had geprobeerd nog wel wat van de clinic te maken,, door bijv. haar groom te laten rijden waar zij dan commentaar op geeft ofzow.. Maar ze bleef nog best lang zitten want het paard bokte erg gemeen..

Kun je de volgende keer iets meer op je schrijven letten? Dit is af en toe niet te lezen Ziek

al verbeterd.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 18:53

Payal schreef:
idd mensen, niet zo zeuren. iedereen die al een tijdje rijdt is er wel een x afgevallen.. en onthoud, ze is dressuurkampioene, geen rodeokampioen Knipoog

Amen, anders reed ze wel western, kan ze zich aan de knop vasthouden Clown

Anne_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 18:53

Liezzel schreef:

Ja en ze zit ook niet echt netjes rechtop he Clown

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-07 18:54

Anne_0 schreef:
Elzepelze schreef:

Ja hier ben ik ook wel benieuwd naar, neem aan dat ze er wel iets over zei toen ze er weer opzat.

ze zei zelf dat dit haar braafste paard was en normaal gesproken niet zo deed.
en dat ze het gewoon weer ging proberen.
ma na een paar wissels lukte het toch niet om door te rijden en stopte ze met praten door de microfoon, en na een tijdje zei ze dat ze ging stoppen met de clinic vanwege de pijn.

en dat over die zweep, ze had er niet eens 1!!

anniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 18:55

Het paard deed echt superraar en bokte vreselijk gemeen. Had verwacht dat ze er veel eerder af zou zijn gevallen met die bokkesprongen. Ze zat er wel vanaf het begin af aan vreemd op qua houding, ik zei nog tegen Evaa dat ze dr nog wel flink aan moest gaan rijden in de clinic om er iets van te maken, haar houding was echt niet goed. Maar de rodeo zat ze heel goed uit maar het was niet te houden gewoon.

Joltsje

volgens mij reed ze ook zonder zweep.. maar weet het niet zeker.

en het blijft lastig als "bekend persoon" iedereen het naar zijn zin te maken.. dus die opmerkingen komen en het is niet anders.

ik heb meer begrip gekregen voor anky.. ze doet of is het allemaal zo makkelijk. doe je ff zo en zo is het vaak bij de clinics. maar het gaat niet altijd zoals het moet.

Yaka

Anne_0 schreef:
Elzepelze schreef:

zei van ik val er de laaste tijd wel vaak af, kan merken dat ik ouder was enz.. Ze maakte er ene beetje een grapje van,, En ging toen door met der clinic.. Toen ze met de changamenten begon enz.. HAd ze het steeds over der been dat die zo pijn deed.. Toen ging ze over in de stap en zei maar ik vind het ook zo lullig om te stoppen enz.. Maar toen zeiden haar grooms ook van stop maar en toen is ze gestopt en ze moest huilen..

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 18:56

germie schreef:
Ja, en die 2 dagen heeft dat paard zeker op stal gestaan? Sorry hoor, maar dan longeer je eerst even.
Het is een lange reis van Erp naar het noorden, dus dat een paard wat vrolijk kan zijn is niet zo gek, maar ik heb geen enkel ander paard gezien dat zo reageerde. De paarden van Christa en Emmelie waren ook gewoon rustig, eentje reageerde wel even, maar zij hadden het goed voor elkaar. Ook Universeel liep gewoon heel erg netjes. En dan heb je het wel over ruiters die ook gewoon zeer goed rijden.
Het is natuurlijk wel pech voor haar, en ze viel inderdaad raar in die hoek, maar het valt mij wel op dat het altijd haar paarden zijn die van die uitspattingen hebben.

Haar paarden zijn over het algemeen nog nét een tikje meer ril en electrisch dan de rest van de toppers.. Daar werkt zij graag mee, maar dat zijn wel moeilijke jongens hoor.. Meen me te herinneren dat bv salinero een tijdje bij DVB heeft gestaan, maar dat Coby dus écht niet erop stapte, "want die staat zo strak" .. Denk dat het daar mee te maken heeft, plus domme pech en misschien wat onzekerheid. Wat is het toch makkelijk om vanuit je luie stoel kritiek te leveren op ruiters die paarden rijden die jij en ik absoluut de baan niet doorgestuurd krijgen..

ik hoop dat ze er niets aan over houd, het is wel sneu voor d'r hoor..

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 18:58

Ik vind dit echt zwaar vervelend voor d'r, Hopelijk niks ernstigs aan het been en dan zien we d'r weer schitteren met Salinero binnekort!

poekel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 18:58

balen!!!
hopen dat ze gauw weer de oude wordt. Ach gut

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 19:00

kan gebeuren toch? Risico ervan.. Wel suf dat je niet kon losrijden ofzo, Maar ja.. ik vind het wel heel sneu, als jij daar als "topattractie" komt en je dondert eraf.. Tis haar niet zo gegund..
hopelijk is het niks ergs..

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 19:01

Aj het zit er helaas niet mee!
Maar ik vind het wel knap dat ze er in het begin WEL is op blijven zitten! Er zijn niet veel ruiters die een beginnende bok serenade uitkunnen zitten!
Petje af voor haar en dan zeker daarna weer opstappen!!
Zo hoort het!

Showjumper

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 19:01

Waarom kan Anky direct niet meer rijden als ze van het paard valt? Er zijn vaak genoeg ruiters (op concours) die van hun paard vallen en gewoon weer opstijgen (en die je daarna gewoon weer met een ander paard in de ring ziet)... en als Anky valt heeft ze direct pijn en kan ze niet meer rijden.