Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sjorsie schreef:En dat noemen ze sport!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lielle schreef:AR, die discussie wil ik graag met je aangaan, maar niet hier. Alleen wel eerst de vraag of je uberhaupt iets vanaf weet
Lielle schreef:Cayenne, er staat alleen dat je het ergens hebt gelezen en de naam van de DA maar dus geen bron. Dat vind ik stemmingmakerij en dat past niet. Los van of je voor- of tegenstander van de sport bent en al helemaal niet als je nieuws plaatst. Pas in 2e instantie plaats je de bron en dan nog maar half.
Maar dit is een vreselijke gebeurtenis, die je niemand gunt.
ArabianRanch schreef:Walgelijke sport
ArabianRanch schreef:Walgelijke sport
dierfysio schreef:is het niet mogelijk om van die ergelijk domme reacties te verwijderen, cq. de plaatsers ervan te waarschuwen dat dit niet de bedoeling is?
vanitymay schreef:even off topic maar toch: liell wat heb je tegen Cayenne ...ik irriteer me aan jou reactie en vasthoudendheid! cayenne doet haar best een goed bericht snel en zuiver neer te zetten en doet dit voor zover ik weet vrijwillig. ik vind het dan ook niet gepast haar zo publiekelijk op haar nummer proberen te zettten.
bij voorbaat dank
dierfysio schreef:is het niet mogelijk om van die ergelijk domme reacties te verwijderen, cq. de plaatsers ervan te waarschuwen dat dit niet de bedoeling is?
ik erger me er echt suf aan. je had die arme man naast z'n paard moeten zien staan in die trailer vanmiddag. echt erg!
totaal ongepast om dat van die domme reacties te plaatsen als je er duidelijk geen snars versand van hebt.
Lovely1 schreef:Het gebeurde volgens mij gewoon in een tussenstuk.. en dat kan elk paard en ruiter overkomen.. niet alleen tijdens een military.
BounceBabe schreef:Het is zielig, maar je kunt het niet voorkomen. De kans bestaat nu eenmaal dat het mis gaat op zo'n military. Toch zie je liever geen paarden die afgemaakt worden, maar dit ging kennelijk fout. Jammer..