Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tinkerloos schreef:Paardencarrousels... *grinnik*
Ik kan me voorstellen dat 'de buurt' er niet vrolijk van wordt als jij bij je huis een paard hebt en er dan een paardenbak of 'carrousel' plaatst.
Je moet tegenwoordig al voor een fietsenschuurtje een vergunning aanvragen,dus voor een heuse paardenbak dan helemaal lijkt me.
tamorka schreef:Je kunt er conferen omheen plaatsen met schrikdraad zodat het zicht van beide kanten benomen wordt, en mogelijk stuifzand tegengehouden wordt. Wat interesseert het de buren nou wat er achter de heg gebeurt? Zolang het maar geen herrie maakt.
rijoyco schreef:tamorka schreef:Je kunt er conferen omheen plaatsen met schrikdraad zodat het zicht van beide kanten benomen wordt, en mogelijk stuifzand tegengehouden wordt. Wat interesseert het de buren nou wat er achter de heg gebeurt? Zolang het maar geen herrie maakt.
runningkawa schreef:Is dat nu nodig?
Wat voegt dat toe over dit onderwerp...erg jammer
tamorka schreef:Tinkerloos schreef:Paardencarrousels... *grinnik*
Ik kan me voorstellen dat 'de buurt' er niet vrolijk van wordt als jij bij je huis een paard hebt en er dan een paardenbak of 'carrousel' plaatst.
Je moet tegenwoordig al voor een fietsenschuurtje een vergunning aanvragen,dus voor een heuse paardenbak dan helemaal lijkt me.
Waarom wordt de buurt er niet vrolijk van? Wat is hun probleem daarmee?
runningkawa schreef:Dat had ik al veranderd..tegelijk...maar nogmaals. met alleen een rare smiley kunnen wij niet ruiken wat je bedoeld.
Waarom zou ze geen conifeer mogen plaatsen (niet dat ik daar voorstander voor ben zoals capriole al opmerkte)
Maar geef je bericht dan aub inhoud met het waarom