Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sulinda schreef:over de dfilm heb ik niks gehoord, maar 1 van die meiden heeft wel een verhaal erover geschreven en dat komt in boekvorm uit, kan ieder moment uitkomen. Ik heb er al een advertentie van zien staan om het boek te kunnen bestellen
Chefke schreef:De man is absoluut niet eigenwijs! Heel nederland schildert hem af als dierenbeul... Ik vind dit onterecht... Vorig jaar zaten even zo goed heel veel koeien vast,, net als die paarden,, en veel schapen zijn verdronken,, Dit krijgt allemaal geen aandacht van de media! Ik denk dat hij de ruimte niet heeft om al die paarden binnen te zetten,, maar zeg nou eerlijk,, het is toch ook veel te mooi weer om die paarden binnen te zetten? Ik denk dat de paarden liever vast stonden daar in dat water,, dan de hele winter in een box te staan.... Ik weet niet wat ik zieliger vindt.. vraag me af ze wel uitgemest worden als ze op stal staan... wat mij betreft laat ze nog maar efen lopen,, totdat het weer het niet meer toelaat!
Chefke schreef:Helemaal gelijk,, hij kan inderdaad een andere wei zoeken,, volgens mij mogen de paarden er nog wel lopen na 15 oktober,, maar is het eigen risico ofzo... Weet niet zeker! Die vrouw die op de tv zo'n ophef maakte en huilde om die paarden, en zei dat hij altijd veel dieren dood heeft,, schijnt heet ook niet goed voor elkaar,, die paarden lopen ook de gehele winter buiten,, "ze moeten ruimte hebben' Als het niet meer kan,, kan het niet,, die paarden bij haar hebben bijna geen eten 's winters,, zo zijn er veel daar op dat gebied... Loodsma zchijnt trouwens meer dan 800 paarden in bezit te hebben en nog veel meer koeien,, Denk dus niet dat hij over die 20 paarden die overleden zijn inzit....
Chefke schreef:De man is absoluut niet eigenwijs! Heel nederland schildert hem af als dierenbeul... Ik vind dit onterecht... Vorig jaar zaten even zo goed heel veel koeien vast,, net als die paarden,, en veel schapen zijn verdronken,, Dit krijgt allemaal geen aandacht van de media! Ik denk dat hij de ruimte niet heeft om al die paarden binnen te zetten,, maar zeg nou eerlijk,, het is toch ook veel te mooi weer om die paarden binnen te zetten? Ik denk dat de paarden liever vast stonden daar in dat water,, dan de hele winter in een box te staan.... Ik weet niet wat ik zieliger vindt.. vraag me af ze wel uitgemest worden als ze op stal staan... wat mij betreft laat ze nog maar efen lopen,, totdat het weer het niet meer toelaat!
Jordy schreef:Waar is de dierenbescherming in dit verhaal?
Laten ze dit gewoon nog een keer opnieuw gebeuren?
Ik snap niet dat die man niet gewoon zijn paarden weg haalt, vorig jaar is er een drama gebeurd.
Dan hoef je toch niet geinformeerd te worden dat je je paarden naar stal moet brengen? Dat weet je dan zelf toch ook wel.
Wat een vreselijke idioot zeg, waar zijn je hersens?
Je kan het toch niet maken dat je die paarden laat staan met het excuus dat je te laat geinformeerd bent je kunt zelf toch ook verdorie wel nadenken?
Vindt dit echt te gek voor woorden.
Mag hopen dat dierenbescherming hier dus wel iets aan gaat doen, dan de paarden maar in beslag nemen of boetes uitdelen want ik vindt dit niet normaal meer.
manzano schreef:Er staat toch nergens wanneer hij ze wel binnenhaalt??? Misschien is dat wel volgend weekend....tja dan is het na de 15e, maar nog wél prachtig weer.
Vind het zo'n onzin om nu van te voren al meteen te gaan lopen brullen zonder dat er ook maar iets aan de hand is.....
PERENBOOMPIE schreef:BOYCOTTE die vent en zeker het boek niet kopen en niet de film gaan zien wanneer dit een opzettelijke stunt is!
Laat hem en z'n vrouw daar maar gaan zitten!!