Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lovelucky schreef:ikkelies schreef:Nou daarvan zijn er genoeg helaas. Vindt alle 2 de de item's (anky en power en paint) zeer betreurenswaardig. Het feit dat er kennelijk zulke grove fouten worden gemaakt dat mensen dag in dag uit, jaar in jaar uit, de drang hebben om er op een negatieve manier over te discuseren, geeft aan dat er ontzettend verschrikkelijke dingen gebeuren.
Het is goed dat de KNHS nu nader onderzoek instelt, maar het feit dat het nodig is, is natuurlijk afschuwelijk. Ben ook benieuwd wat ze hier uiteindelijk mee zullen bereiken/wat er hierdoor zal veranderen....
hier ben ik idd ook wel benieuwd naar pb maar op geef de link op de site
Cayenne schreef:Tja, en zo zie ik ook bewijs in de foto's van Coby en jij niet, en zo zien we allemaal weer wat andersIk ben ook niet voor de manier waarop Anky & co trainen, maar zij proberen het nog te onderbouwen. Coby ontkent het gewoon glashard.
hopla schreef:Wat we eigenlijk wel met zijn allen moeten doen is niet meer naar die clinics gaan en deze ruiters niet meer steunen.
Diegene die steeds maar weer het hardste achter deze ruiters zoals Anky en Coby aanhollen zorgen wel dat het nog steeds getollereert wordt.
Pas als deze ruiters hun fans gaan verliezen zal er pas iets gaan veranderen.
edit: typefout
lovelucky schreef:ikkelies schreef:Nou daarvan zijn er genoeg helaas. Vindt alle 2 de de item's (anky en power en paint) zeer betreurenswaardig. Het feit dat er kennelijk zulke grove fouten worden gemaakt dat mensen dag in dag uit, jaar in jaar uit, de drang hebben om er op een negatieve manier over te discuseren, geeft aan dat er ontzettend verschrikkelijke dingen gebeuren.
Het is goed dat de KNHS nu nader onderzoek instelt, maar het feit dat het nodig is, is natuurlijk afschuwelijk. Ben ook benieuwd wat ze hier uiteindelijk mee zullen bereiken/wat er hierdoor zal veranderen....
hier ben ik idd ook wel benieuwd naar pb maar op geef de link op de site
Skitter schreef:Cayenne schreef:Dit kan absoluut geen fout zijn. Er zijn zelfs foto's van een dravende Power and Paint, dus wat dat betreft klopte haar verklaring al niet.Cayenne schreef:Nee, ze gaf aan dat het nog geen minuut zo is geweest. Echter krijg je die pony echt niet zo bijgezet per ongeluk, dan moet er ook heel wat duw en trekwerk aan vooraf gaan.
Hier sluit ik me bij aan. Maar misschien was er helemaal geen duw en trekwerk nodig bij Power, misschien is die het wel gewend![]()
@Roos_s & malloesje; Feit is dat haar verklaring echt onzin is. Dat ze niet zagen dat het zo strak zat. Zo strak zet je het niet per ongeluk. En als Angela het wel 'per ongeluk' zo strak zette, dan vraag ik me toch echt af wat ze dan op een paard doet als ze niet eens kan zien dat dit geen goede/fijne houding is voor haar pony.
Je zult mij nooit horen zeggen dat Coby geen prof is. Dat is ze absoluut. (En dat haar voornamelijkste methode paardvriendelijk is weet ik ook uit eravring). Maar juist omdat Coby een prof is kan je mij niet overtuigen dat ze niet meteen in de gaten had wat dit pony aan het aandoen was op dit moment. Een minuut of 30 seconden, dat maakt niet uit. Zo hoor je gewoon geen paard of pony bij te zetten. Klaar.
EDIT: Hm, daar stond ik nooit bij stil dat het idd zou kunnen zijn dat Angela de pony zo wou longeren en Coby in ging grijpen. Het zou inderdaad wel eens kunnen. Maar dan vind het een hele grote fout van Angela en vraag ik me af als ze zo'n goede trouwe pony als P&P waard is..
EDIT2: Idd, net wat Cayenne zegt, de fotograaf was ervan overtuiged dat Coby dus wel bij stond toen het pony zo gelongeerd werd. Dat hij zelfs zn auto weg kon zetten en terug kon lopen om fotos te maken. En dat is VEELS te lang. Dan klopt Cobys verhaal dus idd niet.
imke schreef:ik heb even in jullie profielen gekeken. Een hoog haflinger en tinker gehalte. Of mensen die na een jaar of 5 intensief starten, toch al M-dressuur zijn.
De beste stuurlui staan aän wal, of duidelijk een geval van "de klok horen luiden, maar niet weten waar de klepel hangt"
imke schreef:Tuurlijk heb je recht op een eigen mening. Maar het moet natuurlijk we ergens op slaan.
jullie doen nu net of de hele top, verkeert met zijn paarden omgaat. Dat slaat werkelijk nergens op. Je zou je misschien meer moeten verdiepen in de achterliggende gedachte van het rond en diep rijden.
Misschien kan je dat doen tijdens je wekelijkse buitenritje op je haflinger?