Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Maar wat ik gewoon niet blijf snappen is dat dit sowieso mogelijk is. Welk paard blijft nou staan als ze met een scherp voorwerp in de vagina wordt gestoken??? Zouden ze die paarden verdoven ofzo?? Snap daar nou echt niks van.
Cayenne schreef:dolor schreef:jeetje wat erg. dat iemand dat kan doen. ik ben blij dat onze paarden 's nachts op stal staan en dat er een goede waakhond op het erf ligt.
Dat biedt geen enkele garantie helaas![]()
Ik meen dat er een bokker is uit N-H die een man aantrof in de box van haar paard met zijn broek op zijn knieen, dus wat dat betreft
IJp schreef:@FlairS had die knul bij jou honden ook niet iets toegediend?
WiDri schreef:Zieke geesten op de wereldDit is toch te erg voor woorden! Wie doet nou zoiets? Ik moet er niet aan denken dat het mijn 1 van mijn paardjes gebeurd.. Of zo ie zo een paard dat ik ken..
![]()
@ Prints: Mag nog wel zwaarder. Paarden zijn ook levende wezens met gevoel.. Je mag je kinderen dit ook neit aan doen, en alleen omdat het een paard is zijn de straffen minder.. Wou dat er strengere straffen waren, op elke dierenmishandeling. Dit gebeurd ook gewoon met honden, en weet ik et allemaal..
blondegod19 schreef:kunnen we dan niet met een stel Bokkers bij zn huis gaan posten 's nachts,in de gaten houden etc. ?????Sowieso misschien een idee deze 'persoon' in de smiezen te houden, kennelijk vindt die het wel normaal om dit soort monsterlijke dingen te doen.
_Sigrid_ schreef:Zo iemand mogen ze van mij echt afranselen tot op het bot. Als je aan kinderen en dieren komt ben je gewoon echt ziek in de hoofd en hoor je dus niet vrij rond te lopen.
Vaak zie je dan dat ze er met 2 jaar plus een half jaar voorwaardelijk vanaf komen. En waarom, is een dierenleven dan zo weinig waard? Ik vind dit soort mensen echt bijzonder gevaarlijk, ze munten het op wezens die niet voor zichzelf op kunnen komen...bah.
Echt, als ik zo iemand in mijn vingers krijg...
blondegod19 schreef:Ideetje; FlairS, als het idd diegene is die al eerder dit soort dingen deed, kunnen we dan niet met een stel Bokkers bij zn huis gaan posten 's nachts,in de gaten houden etc. ?????Sowieso misschien een idee deze 'persoon' in de smiezen te houden, kennelijk vindt die het wel normaal om dit soort monsterlijke dingen te doen. Arm, arm paard. Het is toch je grootste nachtmerrie, zoiets. Klootzakken.