Petra_O schreef:langeraar zijn ze ook geweest. daar moesten ze vlak langs een woonhuis en alles.
ik denk dat ze daar Ter Aar mee bedoelen
maar is dat bij de vossenburch??
daar moeten ze een heel stuk het erf op rijden

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Petra_O schreef:langeraar zijn ze ook geweest. daar moesten ze vlak langs een woonhuis en alles.
ejpook schreef:maar je vraagt je bijna af waarom manege-tuig niet wordt meegenomen. Dat hangt meestal zonder sloten.
(wat is het beste manier om je zadel te beveiligen?)
zirkoontje schreef:Petra_O schreef:langeraar zijn ze ook geweest. daar moesten ze vlak langs een woonhuis en alles.
ik denk dat ze daar Ter Aar mee bedoelen
maar is dat bij de vossenburch??
daar moeten ze een heel stuk het erf op rijden
Roane schreef:Het is nu weer even rustig, maar laatst werd er drie keer een poging gedaan om de zadels van de Hartenhoeve (omgeving geldermalsen) te jatten.
Amrah schreef:Roane schreef:Het is nu weer even rustig, maar laatst werd er drie keer een poging gedaan om de zadels van de Hartenhoeve (omgeving geldermalsen) te jatten.
Pff dat kan ik me nog goed herinneren. Volgens mij was het ook een keer nadat Celeste en ik een halve dag alleen op de manege waren en de polen er ook waren...
Snoekiej schreef:Vandaag zijn ze misschien bij ons geweest. Ik was net 5 min. op stal, was het erf een beetje rondgelopen, en zag toen een auto voor het hek staan. Er kwamen een man en een vrouw uit, en ik dacht dat het gewoon bekenden waren, dus ik zwaaide. Daarna ging ik weer de stal in om Vorstin te poetsen. Lopen die mensen ineens vanaf de achterkant de stal in. Begonnen ze engels tegen me te praten, of ze hier konden paardrijden, dat hadden ze gehoord. Ik heb ze naar het hek teruggebracht en verteld dat de manege (Xenephon dus) 200 meter verderop lag. Heb sneaky zo veel mogelijk informatie geprobeerd te verzamelen, want ik dacht al aan zadeldieven. Heb nadat ze wegreden meteen het kentekennummer opgeschreven (weet het niet meer uit mijn hoofd, maar het waren eerst 3 letters(XXX als voorbeeld) XXX-9L-89. Het was een witte kentekenplaat. Ik kon het land er niet bij zien. Het was een vrij jonge man, goedsprekend engels, kort (volgens mij blond) haar. De vrouw had halflang haar, volgens mij ook blond. Ze was ook niet oud, ergens in de 20-30 en sprak ook goed engels. Ik heb iedereen op stal ingelicht, en mijn zadels liggen nu hier thuis, en de rest van de zadels gaan in het huis van de staleigenaar. Mijn vader gaat straks familie Kea bellen (kennissen van crosstraining) om te vragen hoe ze eruit zagen en ons verhaal te vertellen.
Ben me in ieder geval echt rotgeschrokken!