tita schreef:jeetje dat is dan ook een misselijke dochter

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tita schreef:Citaat:Ik heb op een duits forum begrepen dat haar eigen dochter dat filmpje gemaakt heeft
jeetje dat is dan ook een misselijke dochter
Furia schreef:Haar eigen dochterGelukkig maar dat zij dan niet de methode's van haar moeder heeft overgenomen en zo dapper was om tegen haar moeder in te gaan.
tita schreef:Furia schreef:Haar eigen dochterGelukkig maar dat zij dan niet de methode's van haar moeder heeft overgenomen en zo dapper was om tegen haar moeder in te gaan.
Misschien is ze wel bloedlink en wil ze de stal van haar moeder hebben om zo verder te gaan
Cer schreef:Och, meestal worden de methodes door de klanten 'in stand gehouden' omdat klanten waar voor hun geld willen...
tita schreef:Tja je weet maar nooit hoor
Misschien is wel moeders rivaal of heeft ze ook dezelfde methode met rijden.
Onkruid vergaat niet
tita schreef:Er zijn zat klanten die hun paarden ook mishandelen
Zoals ik al eerder vertelde op pagina 1 kan ik een boek schrijven over een Grand-Prix ruiter die zeer bekende paarden heeft gereden die vent is zowat misselijker als deze vrouw
Lynn_Nikita schreef:ik ben blij dat ze straf heeft gekregen
zo n straf mag imo altijd hoger, maar ze doen er al tenminste wat aan, kunnen ze hier in nl nog wat van leren
tita schreef:Er zijn zat klanten die hun paarden ook mishandelen
Zoals ik al eerder vertelde op pagina 1 kan ik een boek schrijven over een Grand-Prix ruiter die zeer bekende paarden heeft gereden die vent is zowat misselijker als deze vrouw
tita schreef:iid marquez iid wordt een bekend iemand gestraft maar zoveel particulieren die het fout doen
Zo werd er bij ons op stal door een Grand-Prix ruiter een paard blind geslagen..helaas is het paard later ook overleden daar heeft de blindheid meegespeeld
Maar deze ruiter wordt niet gestraft en is nu nog ziekelijk bezig
Jasmijn76 schreef:tita schreef:Er zijn zat klanten die hun paarden ook mishandelen
doe er dan wat mee!...kunnen hier allemaal wel suggestief gaan zitten beppen...maar zo weten we en zien we niets..en kunnen we er ook niets mee doen!...