pretletter17 schreef:@lucienne, dan hadden ze misschien beter kunnen filmen dat het paard bevrijd werd, en laten zien hoe het dier verstrikt zat en wat voor (ongetwijfeld gruwelijke) verwondingen dat tot gevolg heeft gehad. Hier laten ze alleen zien dat het paard uitgeput in de modder ligt en komt het prikkeldraad-aspect niet echt tot uiting.
@kvika: al had er alleen maar iemand vlakbij het paard gestaan om tegen hem te praten, dan was het al een heel ander beeld geweest! Ze moesten hem uitgraven dus ruimte om te spartelen had hij sowieso al niet meer...
@symphatico: denk niet dat je dit paard er zo even uitgetrokken zou hebben, hoe goed bedoeld ook, als hij uitgegraven moest worden door o.a. de brandweer...
omdat het een paard is moet er tegen gepraat worden? dit beest was al meer dood dan levend.
ik weet dat ik nu heel bok over me heen krijg omdat ik weer eens een mening geef.
(het hele gedoe is super sneu, en had nooit mogen gebeuren,maar de makers van deze film blijft niet te verwijten. )