Ik hoop toch echt dat er nu eens goede Europese regels komen tegen het verslepen door Europa van levende dieren!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
o0marije0o schreef:Laatst hoorde ik ook een bericht over varkens. Die zaten in duitsland ook allemaal veelste opgepropt in een vrachtwagen. Die werden zo gek dat ze elkaar gingen bijten. Er droop bloed uit de vrachtwagen daardoor. En daarom zijn mensen die ook op die snelweg reden en het zagen de politie gaan bellen endie zette vervolgens de wagen aan de kant.
Anke schreef:Deze transporten zul je waarschijnlijk altijd houden, maar ik vind wel dat er aan de omstandigheden hard gewerkt moet, dus een goed transport en niet teveel in een hok zonder eten en water tussen door!
o0marije0o schreef:Laatst hoorde ik ook een bericht over varkens. Die zaten in duitsland ook allemaal veelste opgepropt in een vrachtwagen. Die werden zo gek dat ze elkaar gingen bijten. Er droop bloed uit de vrachtwagen daardoor. En daarom zijn mensen die ook op die snelweg reden en het zagen de politie gaan bellen endie zette vervolgens de wagen aan de kant.
Vreselijk dat dit soort dingen gebeuren.