Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
nielsjuh4 schreef:jij hebt toch ook niet iedere maand een andere op de stoep staan?
Ik snap niet dat de mensen hier op aarde NOOIT de waarheid willen geloven. En altijd maar die kranten geloven
xLuus schreef:Hallo bokkers.
Ik ken Nielsjuh4, en "zijn paard" is van die meneer die zijn paard volgens jullie "gedumpt" heeft.
MarvanTom schreef:xLuus schreef:Hallo bokkers.
Ik ken Nielsjuh4, en "zijn paard" is van die meneer die zijn paard volgens jullie "gedumpt" heeft.
Tuttut, hoho ff hier: volgens óns (vertaling van jou) ?!?
Ik vond het al een vreemd verhaal, lees mijn posts maar na, hier niet gelijk alles over 1 kam scheren graag!![]()
Toch vindt ik dat die eigenaar niet erg zorgvuldig met z'n paardjes omgaat.
Werk of niet: je kijkt en telt toch? En je kijkt toch verder als je er 1 mist? En belt je baas gewoon op dat je wat later komt ofzo..., maar wie ben ik.![]()
Tja, oude paarden hebben lange tanden en worden snel mager, da's ook bekend, maar die plekken op z'n lijf en héél toevallig een koliekaanval... Of kwam die koliek doordat het paardje opeens teveel te eten had?
De eigenaar werd op de conditie van het paardje aangesproken en zei volgens het bericht geen dankjewel, maar het is mijn zorg en bemoei je met je eigen zaken (vrije vertaling)...
Is hier sprake van onvolledige verslaggeving van een 'nieuwsblad' of wat?
Nou wordt ik nieuwsgierig.![]()
Dus, vertel...
nielsjuh4 schreef:@ Letizia: het paard heeft toevallig altijd maar 2 hoefijzers. en dat die eigenaar niet kiest voor een andere hoefsmid. dat is zijn zorg. als het mijn paarden waren had ik er allang een andere gezocht.
Zoolgangster schreef:Technisch gesproken is het paard dus niet gedumpt, niet uitgebroken, maar uitgerold
nielsjuh4 schreef:jij hebt toch ook niet iedere maand een andere op de stoep staan?
Ik snap niet dat de mensen hier op aarde NOOIT de waarheid willen geloven. En altijd maar die kranten geloven
Zoolgangster schreef:Technisch gesproken is het paard dus niet gedumpt, niet uitgebroken, maar uitgerold
Watch_Me schreef:Als ik zo het verhaal lees en de foto's zie krijg ik ook een naar beeld, maar de pers wil maar 1 ding, mensen zwart maken, rot nieuws vertellen over andere, ze maken het allemaal 10x erger dan dat het werkelijk is.