Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mabellean schreef:Ik ga ook geld overmaken.Kan de dierenkliniek niet iets voor het goede doel doen.Bijv. het bedrag van de operatie verminderen.
ruitje schreef:ik vind het echt een heel triest verhaal, volgens mij moet je heel hard slaan wil je een schedel van een paard zo kunnen krijgen zeg....
Maar wat ik mij heel eerlijk afvraag, stond er nu in het berichtje dat hij nog maar 10 procent kans had? Dat is voor de operatie? En hoe is dat na de operatie? Lijkt mij dat dit paard een gigantische lijdensweg tegemoet gaat, is het dan niet beter om... Nouwja, ik schiet gewoon de kogel door de kerk, hem uit zijn lijden te verlossen...
Tellie schreef:Ik neem aan dat de operatie een redelijke kans van slagen heeft, anders zouden ze het niet proberen. €10.000 is een bedrag dat je niet zomaar gaat uitgeven, en zeker niet dat zo'n actie opstarten.
Calanddra schreef:Maar ze hebben niet zelf een actie opgezet he... De Luchtmacht deed de eerste stap, een inzamelingsactie. Daarna kwam de site pas
Cayenne schreef:Citaat:Het getob blijft en afgelopen maandag komt de uitslag.
Het is eigenlijk een wonder, zo vecht Blitz. Daarom willen we er alles aan doen om het beestje te laten opereren. Calvin is er met de gedachten helemaal niet meer bij.
Deze week mocht hij van een tv-programma een wens doen en zodoende was hij op bezoek bij de luchtmacht in Soesterberg.
De operatie vindt maandag plaats in de Dierenfaculteit in Utrecht, Dit weekend wordt het beestje nog onderzocht. „ Het kost heel veel geld, we gaan uit van 10.000 euro.